Onko kukaan näiden listoilla?
Tarjoavatko keikkaa useinkin?
Entä palkkaus?
Itse olen harkinnut hakea heille töihin, mutta pelkään, ettei minua oteta tosissaan työpaikalla.Varamiespalvelun kautta tullut kuulostaa, etten saisi töitä mistään muualta.Jos minulta kysytään, niin kehtaanko kertoa, että olen töissä varamiespalvelulla?
Antakaa asiallisia vastauksia, jooko?
Varamiespalvelu(VMP)
8
524
Vastaukset
- NI1986
Hei Leena!
Mene rekryfirmaan jossa välitetään terveydenhuoltohenkilökuntaa.Unohda VMP jos haluat että sinua kohdellaan arvosi mukaisesti.VMP on yritys josta vuokrataan sekalaista henkilökuntaa ja he eivät ole erikoistuneet millekkään alalle.Terveydenhuoltohenkilökuntaan erikoistuneet yritykset tunnistaa,että niiden nimessä esiintyy sana:medi.Näitä on mm.MedOne,Mediverkko,Mediradix.JMSmedi.Medipower jne. jne.
Karta yrityksiä,jotka välittävät kokeista linja-autokuskeihin.
Näitä on mm.Staffpoint.VMP,Eila Kaisla jne. jne.
Toivotan onnea sinulle.
T:Nina - +q+e
Moi!
Olen samaa mieltä.Kierrä varamiespalvelu kaukaa!!
T:Toinen lähäri - sh vm. -76
Ja näistä TH-alaan keskittyneistäkin välttäisin ainakin Attendoa sekä noita tuntemattomampia kuten Jmsmedi, Mediverkko jne. Kannattaa googlata mitä niistä puhutaan.
- kokemus......
joo pääset siivoomaan kun lupaavat ammatti hommia kierrä kaukaa
- noora8
No tota JMSMEDI:ä ei tartte ainakaan miettiä enää eikös se ole jo lopettanut?
- 12+9
Lopettanut on varmaan hieman väärä sana. Lopetettu on kai parempi eli konkurssi tuolle JMSmedille tuli.
Mut joo, Attendo ei-ei listallani samoin kuin Esperi kaikissa muodoissaan. - hotakainen3
Ei varmaan mene kauan kun jmsmedin johtajat pulpahtavat pintaan jollain toisella yrityksellä.
- Pirjo sairaanhoitaja
Jmsmedin johtajilla on uusi firma selmedi saa nähdä miten sen käy?
Taas tulee suuria lupauksia, ettei vaan olis niin että palkkojen perään joutuu joku soittelemaan.
Kuinkahan monelta muulta jäi eläkekertymättä kun teki jmsmedille töitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654