Kokemuksia tienaako laittamalla mainoksia sivuille

sivujen pitäjä

Haluaisin keskustelua oletteko tienanneet esim. Google-mainoksilla. Tottakai selvää, että kävioitä pitää olla, jotta tienaa. Olen miettinyt, jos omille sivuille laittais, mutta jos puhutaan tyyliin senteistä, niin ei viiti moisia rumiluksia ottaa.

Jos jollain testanneella ois heittää konkreettisia lukuja paljon on tullu euroja/minkälaiset kävijämäärät se on vaatinut?

Samalla vois keskustella mikä on paras keino hommata mainoksia? Googlea tai vastaavia virmoja vai ihanko ootte mainostajan kanssa suoraan sopineet?

Pitäneeköhän paikkaansa, että jotkut pitävä sivuja ihan vain mainostulojen vuoksi.

9

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivujen tekijä

      ite en oo ainakaan tähän mennessä mitään tienannu

    • voi tienata

      Pitää paikkansa että jotkut pitää vain mainostulojen vuoksi. Tosin se vaatii työtä ja kokemustakin, eli helppoa rahaa sekään ei ole.

      Toki sillä voi tienata ihan hyvinkin.
      Täytyy mm. tutkia mitkä hakusanat ovat parhaimpia googlessa ja tehdä sen mukaan.
      Sivujen ulkoasu,käytettävyys, kiinnostavuus. Kaikki täytyy huomioida.

    • jani8888

      Kyllä mainoksilla rahaa tekee, eikä tartte olla mikään atk guru jotta saa sivut tehtyä.

      Valitse vain mielenkiintoinen aihe ja tee sivut siihen aiheeseen littyen mikä sinua itseä kiinnostaa.

      Katso täältä paikkoja mistä saat hommattua mainoksia:
      http://www.rahaarahaarahaa.fi

      Mun kaveri teki sivut jolla se tienaa 200-400 euroa/kk

      • Turbo-Urpo

        Missä se on töissä, hirvittävän huonot hankkeet, onko postilla.


    • sivujen tekijä

      Pitää kyllä alkaa harkita mainosten hankkimista, varsikin kun sivuille on tarve jo itsessään. Itselleni sivujen teko kyllä mieleistä hommaa ja on tullut kotisivujärjestelmää php:llä kehitettyä jo pidemmän aikaa. Mielestäni olen oman minimaalisen firmani näkymään mm. googlessa huomattavastio suuryrityksiä paremmin, joten saattaas hyvinkin onnistua.

      Onko jani888 tietoinen millaisilla kävijämäärillä tollaisiin tuloihin olet päässyt?

    • enuskoollenkas

      En usko et suomessa tienaa suomalaisilla sivuilla kuin korkeintaa pikkuhiluja (tottakai joku harvinainen poikkeus on niinkuin joka asiassa), joku saattaa jopa parisataa ekeekin tienata / kk. Mut jos haluaa tienata koko toimeentulonsa sohvalla rönöttämällä ja kattoon syleksimällä, ni sit sivut pitää suunnata jenkeille, sinne uppoo hyvin esim kaikki huuhaa,ufo yms aihe todella hyvin ^^

    • tiiän-kaiken

      Kysy Esim. Googlelta adsense.google.com adwords.google.com !

      • tiiän-kaiken

    • Googlen-orjaksi

      Kyllä Google tienaa mainoksilla sivuillasi oikein hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe