Onko jyrsijöiden ja kanien kasvattaja ammatti?
Mua kiinnostaisi kovasti tietää, että mikäli on niin mitä työhön sisältyy? Onko se vain jyrsijöiden kasvatusta? Vaikka tuskimpa tällaista ammattia edes on..
Ja hei, paljonko eri jyrsijät maksavat? Rotta, kani, fretti, gerbiili, marsu, hamsteri, hiiri, chinchilla ja muut? Mitä muita kesy jyrsijöitä on?
Kiitti jos vastaat ja ei TROLLEI!!
Jyrsijöiden kasvattajaksi
1
74
Vastaukset
- Kasvatus on karua
Ei ole ammatti, työhön sisältyy rahankulutusta, vastuuta, kuolemaa, sairauksia, vapaa-ajanpuutetta yms. ei niin mukavia asioita. Kasvattajana sinun tulisi myös osata genetiikkaa eli perinnöllisyystiedettä ja kärsivällisyyttä jota tarvitaan esim. silloin kun tutkit eläinten sukutauluja että sukusiitosprosentti säilyy pienenä, kärsivällisyyttä tarvitaan myös paperien täytössä. Ai niin, näyttelyissäkin olisi hyvä rampata että laji pysyy "lajinomaisena" ettet ala kasvattaa esim.marsua muistuttavia kaneja, eläinlääkäristä tulee myös aika tuttu henkilö.
Kasvattajan tulee olla myös vähintään 15-vuotias.
Fretti ja kani eivät ole jyrsijöitä, toinen on näätäeläin toinen jäniseläin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488