Tietääkö joku hyviä kirjoja, jotka käsittelevät Irakin tai Afganistanin sotaa sotilaan näkökulmasta. Olen lukenut kirjan nimeltä "Aikani Irakissa" ( My Iraq), joka on koostettu 2003 Irakissa palvelleen korpraalin blogista. Tykkäsin siitä ja olisi mielenkiintoista lukea kirjoja sotilaiden kokemuksista sotatoimialueella.
Suositelkaapa jotakin kirjaa, voi olla suomeksi tai englanniksi.
Kirjoja Afganistanin tai Irakin sodasta
3
331
Vastaukset
- Taotao.
Hesarissa tänään sivulla A19 joku mies luki Toby Harndenin kirjaa Dead Men Risen.
- hyvää lukemista
Khaled Hosseini; Tuhat loistavaa aurinkoa
Tosi hyvä kirja, kuvaa hyvin elämää Afganistanissa. Vaikuttaa todelta!
Tämä kirja ei ole varsinainen sotakirja, vaan se kertoo kahden naisen kohtalosta sotien repimässä Afganistanissa. Kirjailija on itse syntynyt Kabulissa, mutta pakeni sotaa vanhempiensa kanssa joskus 1980-luvulla. Asuu nykyään USAssa.
- afganistanilainen
Noh voisit ottaa yhteyttä minuun niin kerron millaista oli siellä! laita meili niin kirjoitan sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151591Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778