Haittaako poikia tytön ex-läskeys??

ertger

Laihdutin 15 kg ja olen nyt normipainoinen ,en kuitenkaan ole lauta vaan mulla on aika kurvikas muoto :).

Jaa noh oon nyt 14 , poikaystävää ei oo ollu vielä.
Kuitenkin haittaako poikia jos tyttö on exfat?
Itellä meni sormi suuhun ,ku aloin miettii tätä.

Joten pojat vastatkaa!!!!!

8

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.-.-.-.-.-..-.-.

miksi vitussa haittaisi

• lapqdkq

Tuskinpa nyt haittais, liian laihakaan ei saa olla.

• gfdhfhdfh

Kiitti vastauksista! ;)

• dfhgdfhgdfhfg

kommatkaa vaa lisää, jos tullee jotai mielee :)

• Sehän on täydellistä kun on taas normaali mitoissa ja jäi jotain mistä ottaa kiinni.

Herkullista.

• neitiläski

Riippuu jätkistä ja ajasta mikä on ehtinyt kulua :) Itse olin ala-asteella vähän tavallista pyöreämpi, normaalipainoinen terkkarien yms mukaan mutta kuitenkin vähän niinkuin "läskin maineessa". Yläasteella tuli vihdoin se kauan kaivattu kasvupyrähdys ja yllättäen olinkin jo alipainoisen ja vaikeasti alipainoisen rajoilla, jolloin vieläkin joskus sanottiin läskiksi, mikä oli sinänsä aika huvittavaa, ja osasin ottaa huumorilla koska tiesin kyllä missä mennään :) Varsinkin näin pienellä paikkakunnalla tuntui että ala- ja yläaste sekoitettiin vähän liiankin kiinteästi toisiinsa ja ei tajuttu sitä että ihmiset muuttuu.. Ajan kanssa on kyllä nuo puheet jääneet, luokastamme hyvin harva tuli samaan paikkaan opiskelemaan yläasteen jälkeen kuin minä, ja nuo puheet jäivät unholaan, kun nykyiset koulukaverit eivät edes oikeen varmaan muista miltä olen näyttänyt joskus ala-asteella tai eivät tiedä sitä ollenkaan. :) Mutta paikkakunnilla on varmasti eroja, ja itse rakensin aikas huonoja kaverisuhteita tuolloin yläasteen alussa, joten varmasti tilanteesi voi olla paljon parempi! :) Nykyään olen jo juuri ja juuri "normaalin" mitoissa, ja jos ystäväni/luokkalaiseni jotain huomauttavat niin sanovat minun olevan laiha.
      Mutta tsemppiä! Jos jätkillä on järkeä päässä niin ei kyllä pitäisi haitata!!

• ertger

kiitosta ,olen lukenut kaikki kommat ;D.

• 15WeeeEE

poika on idiootti jos haittaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe