Suuri on vaikutusvalta. Jumalan huoneenhallitus tekee monia tärkeitä päätöksiä aivan kuten 70-luvulla.
SRK päättää monista asioista yhä
12
283
Vastaukset
- Elä alistu!
Kannattaa nostaa kytkintä ja sanoa heipat SRK:lle, niin sen vaikutusvalta loppuu sinun osalta.
- 39+47
Itse mieluummin teen myyräntyötä (käännytystyötä) lähinnä sukulaisten ja ystävien keskuudessa kuin lähtisin ulos liikkeestä.
- Minä myös
yritän pelastaa hoitomies-sukuani ja olen tosi kipeänä piikkinä heidän omahyväisessä lihassaan. Ja vaikka kuinka odottaisivat ja toivoisivat minun nostavan kytkintä ja jättävän liikkeen, niin porukoissa ollaan ja pysytään! En myöskään anna heidän nimitellä itseäni epäuskoiseksi, vaan kehoitan välittömästi heitä uskomaan epäilykset anteeksi ja tekemään parannusta väärästä, SRK:laisesta hirmuhengestä.
Nimimerkki 39 47, me olemme juuri niitä Herra Sebaotin enkeleitä, jotka emme periksi anna! - 39+47
Minä myös kirjoitti:
yritän pelastaa hoitomies-sukuani ja olen tosi kipeänä piikkinä heidän omahyväisessä lihassaan. Ja vaikka kuinka odottaisivat ja toivoisivat minun nostavan kytkintä ja jättävän liikkeen, niin porukoissa ollaan ja pysytään! En myöskään anna heidän nimitellä itseäni epäuskoiseksi, vaan kehoitan välittömästi heitä uskomaan epäilykset anteeksi ja tekemään parannusta väärästä, SRK:laisesta hirmuhengestä.
Nimimerkki 39 47, me olemme juuri niitä Herra Sebaotin enkeleitä, jotka emme periksi anna!"""Nimimerkki 39 47, me olemme juuri niitä Herra Sebaotin enkeleitä, jotka emme periksi anna! """
Totta, että periksi ei anneta ja joukkomme sen kun vain kasvaa. - samassaveneessä
39+47 kirjoitti:
"""Nimimerkki 39 47, me olemme juuri niitä Herra Sebaotin enkeleitä, jotka emme periksi anna! """
Totta, että periksi ei anneta ja joukkomme sen kun vain kasvaa.Kylläh, lampaita susien vaatteissa olemma!!
- Valta on makeaa
Ei se ns. "sisältä päin liikkeen muuttaminen" ole keneltäkään onnistunut.
- theodos
Käännytätkö jumalan lapset pois uskostaan vai mitä?
- Väärät hoitajat
"Käännytätkö jumalan lapset pois uskostaan vai mitä? "
Näinhän menettelivät väkivaltahoitajat. He olivat sydämestään uskovaisten harhaan johtajia ja tällä hetkellä tällainen värähenkinen on jopa puhujan paikalla. Harva kehtais siinä persoonassa nousta puhujan paikalle.
- 5x5
"Ei se ns. "sisältä päin liikkeen muuttaminen" ole keneltäkään onnistunut."
Sillä on hyvin merkittävä vaikutus pitkällä tähtäimellä. Sen on myös Seppo Lohi todennut kirjoituksessaan. - giliperttis
SRK on korottanut itsesä muiden yläpuolelle. SRK:ta ei saisi arvostellakaan.
- ddddddddddddsds
Saara-äiti on erehtymätön.
- mekke
ddddddddddddsds kirjoitti:
Saara-äiti on erehtymätön.
Kun pedofiliakeskustelu velloi pahimmillaan, niin heitettiin vitsi, että saahan Saara-äidissä olla vähän ryppyjäkin. Oliko huulen heittänyt jopa puhujakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827