Veneily harrastus olisi tarkoitus aloittaa tulevana kesänä ja veneelle pitäisi löytää "koti" , missä perheemme voisi satamassa olla, lähteä ja tulla. Kokemuksia ja tietoa eri paikoista olisi mukava ja tarpeellista saada.
Kokkolan venesatamat
11
434
Vastaukset
- ip8qc7byclqpxjn
Kokkolassa EI ole venesatamia, joten vie paattisi vaikka Öjaan...
- einögrööön
Onpas!
- Vanhansatamanlahdella leirintä-alueella ja asuntomessu-alueella
- Mustakari
- Elba
- Ykspihlaaja
- hup
Kokkolan moottorivenekerho, Sahalahti. Kuukeloippas.
- Koht Kippari:)
Taitaa olla rauhaton paikka sijaintinsa vuoksi?
- Matruusi 2
minulla on vene ollut Elbassa muutaman vuoden ja olen ollut tyytyväinen
- Koht Kippari:)
Jos Elballa tarkoitetaan Kokkolan Purjehtijoita, niin eikö se ole puuvene purjehtijoiden mekka. Turha mennä muoviveneellä sinne?
- purtilo35
Koht Kippari:) kirjoitti:
Jos Elballa tarkoitetaan Kokkolan Purjehtijoita, niin eikö se ole puuvene purjehtijoiden mekka. Turha mennä muoviveneellä sinne?
Suntinsuuta en kyllä suosittele asfaltoimattoman kentän takia. Pari kertaa on näyttänyt olevan parista paatista lasit rikki finninaamojen leikin takia. Pihlajanpotti on kyllä hyvä paikka. Korjatkaa jos olen väärässä, mulla on sellanen käsitys ettei mustallekarille pääse jos ei paatti ole katsastettu.
- Perustajajäsen
purtilo35 kirjoitti:
Suntinsuuta en kyllä suosittele asfaltoimattoman kentän takia. Pari kertaa on näyttänyt olevan parista paatista lasit rikki finninaamojen leikin takia. Pihlajanpotti on kyllä hyvä paikka. Korjatkaa jos olen väärässä, mulla on sellanen käsitys ettei mustallekarille pääse jos ei paatti ole katsastettu.
Kokkolan Venekerhon satama Ykspihlajan Potissa on ehdottomasti Kokkolan paras.
Suojainen satama, syväys riittävä ja nopea pääsy yleisimmille veneilyalueille Kokkola-Vaasa-välille sekä Larsmon sisäjärven puolelle!
Lisäksi alueella on kesäaikana vartiointi. Voit myös kysellä venellesi säilytysmahdollisuutta venekerhon alueella.
Lisäksi tietenkin tankkaus- yms palvelut.
- 4444444444444
Pistä siihen mister pirateksen purkin viereen vaan, siinä saa ilmeisesti olla kuinka kauan haluaa
- demari63
pirateksen viereen kelpuutetaan vain miljoonaluokan purret,joten tavalliset veneilijät ei pääse siihen
- narut poikki,merelle
1975 vuonna rakennettu on ympäristölleen ja lähi veneille ruostuttava naapuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760