Suihke-deodorantin imppaus?

narkkisalrdy

Tuleeko mitään oloja? Niissä on butaania, propaania ja alkoa, luulis toimivan..

P.S: Kuka vittu tää mikke on ku kaikki kirjottelee siitä??????

33

9940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iuytghjk

      joskus teininä vedettiin putaania deot ja hiuslakat meni bileissä :D kyllä se kolisee aika lujaakin mutta vaikutus on noin 1-2h pyyhkeen läpi vaan ja antaa mennä... en kuitenkaan nykypäivänä kyllä vetäis putaania koska liottaa aivoja just pahiten.. saat varmaan pääs sekaisin muullakin kamalla! tosta mikestä en tiedä taitaa olla joku psyyke potilas

      • Anonyymi

        Liittyyköhän Missen sarvikuvitelmat yms höpötykset tosiaan johonkin tuollaiseen, että kaveri impannut esim suihkedeodoranttia jsrson lävitse?


    • WTF!?!?!?!

      Mikäli olet tosissasi niin tunge ihmeessä ne dödöt perseeseen hommaa kunnon douppia tai jos välttämättä on pakkko impata niin hommaa edes eetteriä. Tuhoaa meinaa tuo sinun suunitelmasi pääkoppaa ihan mukavaan tahtiin... ja kun yleensä butskun ja kumppaneiden imppaamiseen liittyy äkki kouleman riski niin miettisin kyllä pariin kertaan että onko sen arvoista mennä vielä huonolla tavalla sekaisin. ELI SANO EI TEINI DOUPEILLE!!!

    • kokemusta on

      on tullu deodoranttia kokeiltua, pussiin dödöä ja siitä hengittelemään. niin kauan että alkaa hurina kuuluu päässä ja tuntuu että pyöryt, sormia ja jalkoja alkaa kihölmöidä. sit silmät kiinni ja makaamaan. kuuluu hurina ja on tosi sekava olo, äänet kaikuu. sit rupee kuuluu ääni "ding ding ding ding"
      tuntuu että et saa hallittua itseäsi

    • kokenut4

      pitänee lukee eka siinä tuotteen tuoteselosteessa että butan ja isobutan että toimiii ja eikä sekää kestäkuin jokin pari sekunttia plus suussa tuntuu oudolle että onpa tuo aika turhaa kun ei mee ku pari sekkaa nii ohi on jo

      • Nuha-Jussi

        Impatkaa Diccoo, röpöttää pitempään


      • Anonyymi
        Nuha-Jussi kirjoitti:

        Impatkaa Diccoo, röpöttää pitempään

        Mikä on diccoo


    • JariLapanen

      butaani liuottaa rasvaa kuten viinakin ja aivot ovat rasvaa.

    • 420

      Vetäkää kunnon kamaa, meitsi vetää puhast koksuu ja kannabista

      • Subbana

        Kannabis kunnon kamaa? Ja varmasti vedäs Suomes puhasta kokkelia... Bupre on hyvä huume ja metamfetamiini


      • Subbana
        Subbana kirjoitti:

        Kannabis kunnon kamaa? Ja varmasti vedäs Suomes puhasta kokkelia... Bupre on hyvä huume ja metamfetamiini

        Vedät***


      • SMVNT

        Tai poltat kukkaa ja nuuskit bubropionia jota ääliöille myydään koksuna. Ja moni menny lankaan


      • Hah, amatöörit *laskee bensarätin*. Oon heittäny kolaa, kristallimetaa ja texiä samalla värkillä ennen työpäivää, 2c-b:tä ja kristallia tauolla, eroteltua kofeiinia ja nikotiinia mukaan vetoihin, tolettomana 42mg klonatsepaamia, lyrikaa ja texiä menettämättä muistia, kuolematta bentsokänneissä mönkijällä 80km/h sellasessa kuosissa, että ratti näkyy kahtena, kuosailua klorofoamilla nukahtamatta, resilarilla ilman ripulia, käsidesillä ilman pahoinvointia ja kärpässieniä vetämällä, seikkaillut deliriumissa, maniassa ja erilaisissa refloissa, käyttänyt 10 000e vuodessa douppiin, jotenkin helvetin hyvällä tuurilla selvinnyt hengissä parista aivoverenvuodosta toista edes huomaamatta, selvinnyt kahdesti verenmyrkytyksestä, useista övereistä ja kaikista hengenvaarallisista seteistä kuolematta hengityslamaan, liikenteestä missä en ole koskaan ollut selvinpäin, kehnosta yrityksestä tehdä itsemurha feikkejä bentsoja käyttäneenä, murtanut 7 luuta, kallon kahdesti sekä nenän ja vastaanottanut metallilevyn jalkaterään. Käteen jäi arpia, kirjaimellisesti ilmakupla aivoissa, helvetin paha riippuvuus ja jokaisena hetkenä riski kuolla kouristelukohtaukseen esimerkiksi portaissa, tai vaan asfaltilla pahasti kaatuen. Nyt olin 2vk kuivilla, mutta viime yönä ajattelin tulevani hulluksi ja piikitin tänään pari Suomispeedballia. Pari kertaa refloissa nukuin valot päällä pelkotilojen takia sen tunnin, olin koko 2vk ajan kipeä, kouristelin tupakalla ja heräsin sairaalassa, oli koko ajan kylmä ja levoton olo, lopussa alkoi olla aika sekavaa, tuntui etten ole elossa, selostin maanisena itselleni jotain enkä saanut pelottavia pakkoajatuksia pois. Mikään ei huvita, vatsa sekaisin, kipu tuntuu kovemmalta ja ahdistunut olo. En pelkää oikeastaan mitään muuta kuin noissa pelkotiloissa jotain hirviöitä.


      • andrukela- kirjoitti:

        Hah, amatöörit *laskee bensarätin*. Oon heittäny kolaa, kristallimetaa ja texiä samalla värkillä ennen työpäivää, 2c-b:tä ja kristallia tauolla, eroteltua kofeiinia ja nikotiinia mukaan vetoihin, tolettomana 42mg klonatsepaamia, lyrikaa ja texiä menettämättä muistia, kuolematta bentsokänneissä mönkijällä 80km/h sellasessa kuosissa, että ratti näkyy kahtena, kuosailua klorofoamilla nukahtamatta, resilarilla ilman ripulia, käsidesillä ilman pahoinvointia ja kärpässieniä vetämällä, seikkaillut deliriumissa, maniassa ja erilaisissa refloissa, käyttänyt 10 000e vuodessa douppiin, jotenkin helvetin hyvällä tuurilla selvinnyt hengissä parista aivoverenvuodosta toista edes huomaamatta, selvinnyt kahdesti verenmyrkytyksestä, useista övereistä ja kaikista hengenvaarallisista seteistä kuolematta hengityslamaan, liikenteestä missä en ole koskaan ollut selvinpäin, kehnosta yrityksestä tehdä itsemurha feikkejä bentsoja käyttäneenä, murtanut 7 luuta, kallon kahdesti sekä nenän ja vastaanottanut metallilevyn jalkaterään. Käteen jäi arpia, kirjaimellisesti ilmakupla aivoissa, helvetin paha riippuvuus ja jokaisena hetkenä riski kuolla kouristelukohtaukseen esimerkiksi portaissa, tai vaan asfaltilla pahasti kaatuen. Nyt olin 2vk kuivilla, mutta viime yönä ajattelin tulevani hulluksi ja piikitin tänään pari Suomispeedballia. Pari kertaa refloissa nukuin valot päällä pelkotilojen takia sen tunnin, olin koko 2vk ajan kipeä, kouristelin tupakalla ja heräsin sairaalassa, oli koko ajan kylmä ja levoton olo, lopussa alkoi olla aika sekavaa, tuntui etten ole elossa, selostin maanisena itselleni jotain enkä saanut pelottavia pakkoajatuksia pois. Mikään ei huvita, vatsa sekaisin, kipu tuntuu kovemmalta ja ahdistunut olo. En pelkää oikeastaan mitään muuta kuin noissa pelkotiloissa jotain hirviöitä.

        Ainiin, parhaat on hydromorfiini opioideista, ketamiini tai labrassa tehty DXM dissoista/delirianteista, kristallimeta stimuista, kunniamaininta mefedronille, lakka gaba-agonisteista, 2C-B psykedeeleistä ja modafil älylääkkeistä.


    • helps

      olen vahingossa haistellut silloin tällöin dödö kun adhd löytyy ja ei ole tekemistä ei ole mitään tarkoitus olla mutta älysin tän vasta onko tästä mitään haittaa oon tätä vähän aikaa tehnyt ja en tarkotuksella enkä sitä pitkään/paljon ole haistellut

      • Anonyymi

        VOi vitun idiootti sit pitää iha kunnolla haistella että jotain tulee ei tuo nyt sinun aivosoluja kaikkia oo kerenny tapattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOi vitun idiootti sit pitää iha kunnolla haistella että jotain tulee ei tuo nyt sinun aivosoluja kaikkia oo kerenny tapattaa

        Se vaa kysy saatanan ääliö..


    • Anonyymi

      Misse on edelleenkin ainoa, jolla on näytöt annettuna improvisaatiosta 15 vuoden aikana. Ammattilaiset eivät 15 vuodessakaan ole Misseä parempaa löytäneet.

      • Anonyymi

        Ei Missellä mitään näyttöjä ole. Siksi Misseltä pyydetään muusikoissakin näyttöjä omakehuntansa katteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Missellä mitään näyttöjä ole. Siksi Misseltä pyydetään muusikoissakin näyttöjä omakehuntansa katteeksi.

        Ne Mikken sarvikuvitelmathan voisi olla perua deodorantin imppaamisesta harson lävitse??


    • Anonyymi

      Ai tämä onkin imppaus sivu. No kun sitä täällä kerrotaan niin meneeks asetoonilla kans, olen maalari ja mulla ei ole muisti älkää nyt vasite tuhotko aivojaanne. Minulla on pitkäura maalarina, no päähän liuotteet on mennyt viinat, paluuta ei ole

    • Anonyymi

      Älkää vitussa kokeiltu on toimii noin 2 minuutia ja sit särkee päähä

    • Anonyymi

      Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä?

    • Anonyymi

      Eli se "ammattilaisten" paras (ja myös ainoa) improvisaatio oli siis vain pelkkää epätahtista kolistelua, jossa ei edes soitettu oikeaa musiikkia? Onko se siis tosiaan parasta mihin parhaat "ammattilaiset" kykenevät improvisaatiossa? Mikke on soiton harrastaja, mutta soittaa silti improvisaatiossa ihan oikeaa musiikkia ja on saanut paljon kehuja improvisaatiostaan. Enemmän kuin "ammattilaiset".

    • Anonyymi

      mulla on hävinny hiuslakat ja dödö suhisee vessassa onko kuvitelmaa vai

    • Anonyymi

      Olen teini tyttö joka meni kokeilemaan dödön imppausta. Noh... Siinä sitten pää alkaa pyörimään ja silmät laitetaan kiinni kuuluu hurina ja näkee ihme kuvioita, sit alkaa kuulumaan ääni kuten (ding ding ding ding...) ääni menee kovemmaksi kokoajan ja alkaa tuntumaan omituiselta. Kun olo menee pois alkaa hiukan pyörittämään mutta koko tämä juttu kestää noin 2min! En suosittele. Kaveriltani lähtenyt taju 3 kertaa. Siinä on hetken aikaa ihan kiva olo ja vähän naurattaa, mutta mieti 2 kertaa! Alat kuulemaan outoa ääntä

      • Anonyymi

        Se on just parasta ku alkaa kuuluu äänii


      • Anonyymi

        Oon 13v tyttö ja olin kokeillut dödön imppaamista kerran ja siitä se sitte alkoi... Oon atm iha koukussa siihen aineeseen. Kokoajan saa pelkää äkkikuolemaa mut samalla en pelkää sitä koska sitten tää kaikki paska ois ohi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 13v tyttö ja olin kokeillut dödön imppaamista kerran ja siitä se sitte alkoi... Oon atm iha koukussa siihen aineeseen. Kokoajan saa pelkää äkkikuolemaa mut samalla en pelkää sitä koska sitten tää kaikki paska ois ohi. :)

        vitu retu hahahahahhahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vitu retu hahahahahhahahah

        Hei! Luuletko että tämä on hauskaa?? Tämä saatanan dödö narkki on varmaan kuollut tohon dödöön ja sä vaan naurat..?!?!??


    • Anonyymi

      Itse impannut ennen kun kaveri opetti ja nykyään kun imppaa tarpeeks ni hallui alkaaa näkyy ja pääsen jopa pahoille tripeille.. viimeksi tunsin pääni olevan ilman pää nahkaa ja talo täynä hiiriä kyl siinä alko ahistaa

    • Anonyymi

      Itellä kokemusta imppaamisesta jo muutamaan otteeseen elämän vaiheita omat kokemukset on että tuntuu siltä kuin aivot leijjuu kehon yläpuolella muisti katkeaa ja seuraavan kerran kun huomaat olemassa olon niin näet että mies kyyhöttää kaapin nurkassa ketään en kehota lähtemään imppaamisen tielle! Paskaa siinä missä muutkin aineet...

    • Anonyymi

      Itse impannut silloin tällöin ja kuivashampoosta saa parhaat olot. Oon kerran impannut kännissä ja voin sanoa, että siitä menee pää sekasin. Tuntu että ois sängyssä ja samaanaikaan jossain pelissä ku oltiin kerrostalon katolla kavereiden kanssa säihkähdin kavereita kun näin ne. loppuu aika nopeesti mut kyllä se kännille antaa ainakin lisä ainesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe