Minkälaisesta vaatteista tytöt tykkää pojilla?

KaksoispisteDeeDee.

Minkälaisista vaatteista tytöt tykkää pojalla? tiellä on yleensä joku dc huppari ja dc farkut ^^

40

3899

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhhe

      Emo tytöt emo vaatteista ja lissut jostai merkkivaatteista.

    • puoltrolli

      DC... Jonnet pukeutuu DC vaatteisiin

      • läskit<3dc

        kerranki joku joka on samaa mieltä asiasta :D !


    • Fruittari tyyli on yks mun lemppareista ^__^ esim. pillit, joku t-paita yms && hiukset laitettu sillee hienosti ;))


      emotyyli; namm♥

      • ai lööv juu

        Mä rakastan dc vaatteita vaik oonki tyttö ja käytän niitä ja olen ylpee niist :9


    • tyttö99

      collarit ja huppari (ehkä skeittarit) tai sitten fruittari:-):-):-)ei pitkiä hiuksia...ei nimityäin yleensä sovi pojille...

    • vapaudenkaipuu

      Siististi pukeutuvat pojat on kivan näkösiä. En tykkää liian lyhyistä verkkareista ja hupparista, jossa on liian lyhyet hihat. (valitettavasti noita löytyy vielä lukiossakin..)

      Mut muuten tykkään kaikenlaisista. Jos ite olisin poika, ni pukeutuisin flanelli ja villapaitoihin ja farkkuihin, mut... mie nyt oon mie :DD

    • hömm

      lökärit tpaita tai iha tavalliset farkut ja vaarinpaita :D

    • Unelmapoikaystävä ♥

      Farkut & sit sellane ihana neule/villapaita. ♥ Oikeesti se on nii sulosta ja siitä tulee semmonen olo et toi oikeesti panostaa pukeutumisee. ::D Mut mä tykkään.
      En tykkää mistään kauheesta takapiistasta, mutten ihan lyhyestäkään.
      Hei jätkät oikeesti, suosittelen ♥ Monilt tytöilt vedätte jalat alta -multa varsinki.
      Sit viel ku ei oo mikää sellane esittävä kovis tms. vaa iha sellane sulonen joka hymyilee ja kaikkeee. awwww. :3

      • moi :---)

        Oot ihana


    • wordsstraightout

      CHINOT ON YLISÖPÖT! :D mut ei mitään housuja missä on 10000 taskua. hupparit ja ruutupaidat on ihania kanssa (: ja farkutki on kivat! taidan olla ihan joku outo, mut musta on söpöö ku pojalla lököttää _vähän housut :---D hupparit ja sit kans umh no, jos on lihaksikas nii t-paita päälle ;) joo ja sit sellaset ei pitkät, jännät pipot on jees (: ja todellakin, lätkäpelaajille sopii (miksei myös muillekki) lätkälippis väärinpäi :)
      mun mielipide :D haha

    • 14 vee tytsykkä :D

      Dc farkut ainaki, ja joku yksvärinw t-paita ja siihe päälle joku löysä huppari ;> Ja emo pojat NAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!

    • Kuvia näistä ihannevaatteista?

    • loveuguys

      PILLIFARKUT/FARKUT JA T-PAITA JOKA PALJASTAA TEIDÄN VAHVAT KÄSIVARRET ;) ja muutenki vartalon vähän paremmin ku huppari, monet tytöt on heikkona poikien käsivarsiin..

      • loveuguys

        tai sitten sellanen punanen tai sininen ruudullinen kauluspaita auki ja joku bändipaita siel alla.... nammmmmm


    • 97loved

      ite tykkään tietty hevari pojist ja sit iha perus ruutupaita pillit tai pitkähihanepaita ja farkut tai kesäl t-paita/ilman paitaa ja shortsit/uimashortsit fruittis mut enite noi mitä tos opn eritelty tollee :D

    • hihii (:

      Chinot, ruutupaidat, t-paidat, sellaset söpöt neuleet/villapaidat, farkut, hupparit yms on ihanii

    • Miehealku 17v

      Paljoks pukeituminen vaikuttaa teil tytöt et ihastutteko et siihe... ku välil tuntuu et miten joku voi tollasesta tykätä :D

      Ite tykkään käyttää niit vaatteita mitä itelle tuntuu parhaalle...
      Eli farkut ja neule tai farkut ja huppari... joskus myös hupparihousut mut harvemmi kouluu sellasii tulee laitettuu...

      Oon tälläsestä pikkusesta kaupungista lähellä tamperetta niin täällä heti pojat alkaa puhuu jos pukeutuu vähä erinlailla ku se tylsä tyyli jota kaikki melkee harrastaa...


      Sori meni vähä aiheesta ohi ja oon 17v :D

      • ezsxtyiuktytteli96

        Erilail saa pukeutuu ja on must ainaski vaa hyvä jos erottuu vähän massast :) mut sit taas jos on liiian oudon näkönen nii tyttöö saattaa pelottaa tutustuminen. :)


    • zrdxtfcyuiholktytsy

      PUHTAAT JA EHJÄT! Ja sit muutenki siistit esim. iha vaa joku t-paita tai flanellipaita ja sit hyvin istuvat farkut. Ainainen 24/7 verkkareitten käyttö on nou nou ja si ehdoton EI nilkoissa roikkuville lökäpöksyille! :)

    • doyouwantmee

      Se on ihan hirveetä jos käyttää 5 kk samaa hupparia, ja sitte ku se tummuu hihoist ja menee iha pskaseks hommaa uuen ja käyttää sitä sitte taas nii pitkää et seki muuttuu pskaseks. En haluis ees koskee sellasenn huppariin :( Et vauhda vaatteta vähintää joka kolmas päivä, ei tarvii olla ees monia paitoja mut kunha pesee niitä nii hyvä on :)
      ihan kauheeta jos poika haisee hielle ku kävelee ohi :p

      • Muotitietoinen

        Mulla on itellä ystävä joka haisee aivan älyttömästi, vaikka se käy suihkussa ja käyttää hajusteita, ja vaikka olenkin poika niin silti meinaan kuolla kävellessäni siitä ohi


    • poikaah :)

      Tää on vanha keskustelu, mut laittakaa lisää tytöt :)

    • neido17

      Tykkään vähän hevarityylisestä. Perus tummansiniset/harmaat farkut ja musta tai muu tumma paita (voi olla bändipaita). Ruskea, harmaa ja vihertävä ovat myös kivoja värejä. Ei mitään isoja huppareita tai kollareita!
      Vaikka hiuksista ei kysyttykään niin pistänpä senkin, eli hiuksia ei tarvitse laittaa, mutta ne täytyy pestä säännöllisesti. Eikä värjättyjä tai liian lyhyitä hiuksia, parhaat ovat semmoiset n. 5cm pitkät ja pörröiset.
      Kenkien ei tarvitse olla mitään kallista merkkiä, mutta ihan peruslenkkarit eivät myöskään näytä hirmu hyvälle. En jostakin syystä tykkää tennareista, joten mielellään jotkut muut kengät.
      Eli ei mitään dc/lacoste/converse ym värikkäitä vaatteita

      • Yoloooswäggerz

        Lisää vaaan :):):):):)


    • itellä

      Oon poika itel päällä yleensä. Verkkarit joku t.paita joksus huppariki ja college housut jotka ei roiku kuitenkaa joksu farkut ja kauluspaita(joskus ku mennää esim kauppaa yms)

      • AikaSwagVaatteet

        Haha mikä jonne! :D kasva.. laittakaa lisää TYTÖT! T: 14 V POIKA! :)


    • Wiiiiiiiiii

      Miuun iskee kaks erilaista tyyliä

      Toinen näistä on lähellä omaa tyyliäni, "Emoksikin" sitä voi kutsua jos haluaa..
      Bändipaidat, tummat ihonmyötäiset farkut, lävistykset, rannekorut/yhden käden hanskat ja side sweep -malliset hiukset, ah :'3

      Toinen taasen on sitten tää "naapurinpoikatyyli", eli farkut ja joku villapaita, kirkas hymy ja hyväntuoksuinen jätkä kruunaa kaiken :'3

    • TrolZzyOolozZ

      LAITTAKAA LISÄÄÄÄÄÄ! :DDD

    • EatThis1

      Pukeudun isoihin farkkuihin sekä pitkiin huppareisiin/kauluspaitoihin enkä välitä vittuakaan tykkääkö jotkut siitä että olen hoppari.

      • VittuMinkäwNbGangsta

        haluut varmaa sit poikii? aaa okei..


    • moivaankaikkiäksdeed

      LISÄ TULEEEN

    • neuleet97

      mun lempiasu jätkille on mustat farkut neule/villapaita tai ruutu/flanellipaita :*

    • metalspirit

      Semmone hevari/punkkari tyyli :3
      Bändipaita tai sit joku tumma paita, voi olla joku kiva kuviokin. Sit semmoset esim. punaset/mustat farkut, voi olla rikkonaiset. Sitten joko maiharit tai jotkut tennarit. Hiukset vois olla joko irokeesi, emohiukset tai heviletti (hiukset pitää sit pestä).
      Sit tietty voi olla jotain ketjuja/hakaneuloja.
      Sit ne farkut joissa on suorat lahkeet näyttää hieman tyhmiltä. Ainakin jos ne on liian lyhyet. Mieluiten pillifarkut :D

      Sit emotyyliki on iha kiva :3 Ja emohiuksetki on kivat :'D

    • PoikachillaaKESÄLLÄ

      Sori tää on vähän vanha :D

      Eli oon poika ja pidän tommosta punasta kauluspaitaa ja vaaleita ''chinoja'' sit tommoset matalat kengät ja vahaa vähän hiuksiin :)

      Mut eiks se mee niin et kaikki pukeutuu niinku ite haluu :)

      Mut musta noi on ainaki hyvät ja sopii itelleni :D

      • VaaletChinotEiJumala

        Aika nolot. Ei tommosesta kukaan tykkää.


    • non-faate-vriikki

      Sellasest ku uskaltaa pukeutuu just niin ku tykkää! Ei niillä vaatteilla niin, kunhan hymyilee suloisesti ni se on se a ja o :D

    • joku ihme

      Chinot on parhaat

    • uthojiefkwl,m

      bändipaidat ja tiukat farkut

    • Oon 14v poika ja oon itekki kiinnostunu siitä minkälaisista vaatteista tytöt tykkää. ite saatan käyttää vaaleen sinisiä farkkuja ja niiten kans jotain pitkähihasta hihaton huppari päällä, mustia reikäsiä farkkuja neuleen kans, collareita hupparin kans jne. oon kyl huomannu et katseit kääntyy enkä haluis kerskailla asialla kyl olenkaa mut en tiiä johtuuko se siitä et omassa koulussa harva pukeutuu samanlailla kun minä:D multa kysellään että onko bieberi mun muoti ikoni ja että näytän joltain isac elliotilta:D meni vähä uusille raiteille toi mut onko tytöt niin tarkkoja siitä miten pojat pukeutuu että sen perusteella saatetaan ihastua yhtä hyvin kuin pelkän ulkonäön? Kiitz.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe