skype-tili.
Onkohan
9
156
Vastaukset
- Ei ole
mutta kertokaa joku, miten löytää ihminen, jota ei tunne, eikä tiedä mitään?
- jossain euroopassa?
Jos mitään ei tiedä voi olla vaikeaa.
Missäpäin maailmaa asuu? - toivottavasti
jossain euroopassa? kirjoitti:
Jos mitään ei tiedä voi olla vaikeaa.
Missäpäin maailmaa asuu?edes suomessa. Keski-suomi voi olla jo liikaa vaadittu..
- Jossain.......
toivottavasti kirjoitti:
edes suomessa. Keski-suomi voi olla jo liikaa vaadittu..
Se on jo paljon maailman mittakaavassa, keskittää etsinnät Keski-Suomeen, siitä se lähtee. :))
- Ei tästä
Jossain....... kirjoitti:
Se on jo paljon maailman mittakaavassa, keskittää etsinnät Keski-Suomeen, siitä se lähtee. :))
tule mitään, vaikka samassa kaupungissa asuisi.....
- amorin apuri
Täällähän on kai etsintäkuulutuspalsta tosin en tiedä mistä sen löydät. Tai miten olisi vaikka tuon tv:ssä pyörivän chatin kautta. Tai laittamalla tunnisteita paikallislehteen olen niitä joskus nähnyt.
- chattejä
ei kukaan kattele ja vähän olen epäileväinen noista etsintäkuulutuksista, kun kaikki ei välttämättä tykkää sellaisista. Kun saisi nimen jostain, niin voisi lähestyä vaikka kirjeellä.
- ON
Kyllä on, mutten muista sen salasanaa enää! :D
- monenlaista on
Mulla ei ole, mutta täällä on profiili ja sähköposti, normaali sähköposti jonka pitäisi näkyä fb-profiilissa, mesenger- tili , sekä minä- tili googlessa jota en oikein osaa kunnolla käyttää. En myöskään tuota mesenger tiliä ole paljon katsonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070