Mites on kuhumon kaupoissa tämän uuden lain noudatus?, itse olen huomannut että eräällä huoltoasemalla, askit näkyy helposti itikkaesteen takaa. Mites muualla
Syöpäkääryleet piilossa?
8
297
Vastaukset
- joooopa
Koko piilossapitolakihan on yksi esimerkki päättäjien typeryydestä.
Kaupoissa se pidentää jonoja kun ostaja ei tiedä ostoksensa täydellistä nimeä ja eikä varmasti poistu paikalta ennenkuin on kessunsa saanut.
Voi taivaan talikynttilät,että menee idioottimaiseksi tämä homma täällä holhous yhteiskunnassa.
Ei tupakointi tällä tavalla vähene,itsestä se on kiinni lopettaako vai ei. Tuli vuosi lisää aikaa siirtymälle. Turhaa jeesustelua ja holhoamista mielestäni. Poliisivaltiota ja totalitarismia kohti ollaan edelleen menossa ja se näkyy juuri tämänkaltaisissa typerissä kielloissa, jotka perustuvat siihen että päättäjät eivät usko tai halua kansan ajattelevan omilla aivoillaan.
- vajakki
meinaako esa haavistoa äänestää ylipäälliköksi?
vajakki kirjoitti:
meinaako esa haavistoa äänestää ylipäälliköksi?
No en, mutta ei Haavisto sieltä pahemmasta päästä ole. Soinin torimainokset ovat tuossa siististi rullalla edelleen kun ei saanut kaupunginvarikolta taustalevyjä. Liekkö lyhennetty työaika...
- Raitissi
Tupakan ja viinan myynti lopetettava kokonaan!
- raivo-raitis
Kannatan tupakan ja viinan myynnin lopettamista kokonaan, en ole vielä tarvinnut vaikka olen jo ylittänyt puolenvuosisadan merkkipaalun ajat sitten, tuskin tulen tarvitsemaan tulevaisuudessakaan moisia myrkkyjä.
- itsekäs tyyppi,,,
raivo-raitis kirjoitti:
Kannatan tupakan ja viinan myynnin lopettamista kokonaan, en ole vielä tarvinnut vaikka olen jo ylittänyt puolenvuosisadan merkkipaalun ajat sitten, tuskin tulen tarvitsemaan tulevaisuudessakaan moisia myrkkyjä.
Ei kait Suomessa lakeja ja kieltoja rustata SINUN halujesi tai haluttomuutesi mukaan. Olet aika itsekäs. Kun minä en tarvitsae, niin ei sitten muutkaan tarvitse.
- Naapurimaasta
Tupakka aiheuttaa sairauksia, kuten keuhkoahtaumatautia, keuhkosyöpää ym. Myöskin ulkomailta tuontia olisi rajoitettava, etteikö olisi ihan kokonaan lopetettava...sehän on halvempaa ja tuovat tuliaisia tämän tästä käydessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770