Kumpaa hotellia suosittelisitte. Golden sand3, vai Gloria. Saako muuten golden sandistä olutta. Ei millekkään ryyppyreissulle olla todellakaan lähdössä, mutta onhan se kiva muutama olut esim.retken jälkeen ottaa. Gloriasta sitä ei saa.
Vastaukset 2
- olutta hinta 5e
Jos Golden sand3 ei ole apartomentoshotelli vaan tavallinen hotelli, niin sitten saa olutta!
Jos hyvältä paikalta haluat edullisen hotlan, jos hyvä pubi, mut hotlassa ei uima-allasta ja aika vaatimaton mut ihan ok. ni varaa bur dubain Panorama-hotla 250drh/yö eli 50e yö oon hinta eli vk matka vaan 350e lennot päälle! - Alviina
Jos ryyppyreissulle haluaisi niin dubai olisi melko huono vaihtoehto :)
Saahan sieltä yökerhoista ja ravintoloista alkoholia mutta hinta on kova,ja sitten ei kännissä saa hortoilla ympäri kylää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435