UUSI VUOSI

aloevera48

Oikein Hyvää Uutta Vuotta kaikille!Täällä torreviejassa on vierähtänyt nyt jo yli kolme kuukautta.Olin varautunut kylmempään aikaan,mut olenkin positiivisesti yllättynyt lämpimästä säästä vaikka mennäänkin jo tammikuuta.Päivisin on ollut lähes 20 astetta ja yötkin n7-8,että ei hassumpaa.Liikuntaa olen harrastanut,no lähinnä kävellyt päivittäin ja nyt se alkaa näkymään myös painossa.Fibromyalgiakin on antanut rauhan,ei pahemmin särkylääkkeitä ole tarvinnut.Ja vaikka aiemmin joku epäilikin tulevani tänne viemään toisten miehiä,niin sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut,et sillä rintamalla kyllä ollut hiljaista,mut muuten olen saanut uusia tuttavuuksia.Ei muuta kuin kevättä kohti mennään ja reipasta mieltä kaikille tämän palstan lukijoille

2

292

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukava kuulla että mennyt mukavasti! no tosta miesten nielemisestä:jos oletkin ruma kuin rupikonna, älä lannistu, kaikille löytyy rakas:)

• Jalmarille voin sanoa et en oo ollenkaan ruma,ja kauneushan on katsojan silmissä.enkä oo kyllä kovin kranttukaan,mut ei oo vielä tullut sellaista joka säväyttäs,mut toivossa on hyvä elää j.n.e.Mukavaa talvea edelleekin kaikille,enkä jalmari vetänyt herneitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2052
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      640
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      433
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      414
    Aihe