Kotona meillä 2 kissaa joista toinen 7v. leikattu narttu ja toinen 5.v leikattu uros. Uros tuli perheeseen vasta kesällä. Narttu ollut pennusta asti. Alkuun kissat karttoivat toisiaan mutta sitten heistä tuli hyvä pakkipari jotka rökittivät pihan muut kissat. Nyt yllättäen n. 2kk sitten alkanut kissoilla jatkuva tappeleminen ja toisen jahtaaminen.
Uroskissa tullut taloon sillä välin kun itse olen asunut muualla. Voiko valtataistelu johtua mustasukkaisuudesta minua kohtaan??? Koska tappelu alkanut vähän paluuni jälkeen (oikeastaan silloin kun aloin sietämään itsekkin uutta tulokasta :) )
Onko vinkkejä miten tulee toimia kissojen suhteen??? Riittääkö yksi Feliway töpselihärpäke tuomaan rauhaa isoon asuntoon??? Entä onko kellään tietoa kun näin joskus jossakin eläinohjelmassa että kissoihin voi hierasta turkkiin ilm. feromoni "tuoksua" jolloin kissojen helpompi tottua toisiinsa.... Uskaltaa feliway suihketta suihkasta katteihin vai onko olemassa erikseen jotain ainetta turkkiin???
Yllättävä valtataistelu....
Eläintarhan johtaja
3
472
Vastaukset
- Metsäläinen Norjakis
ootko varma että ne tappelee eikä leiki ?
- Eläintarhan johtaja
Kyllä se sähinä ja rääkyminen on kaukana leikkimisestä.... Kerran jos toisenkin on saanut erotuomarina olla. :-/
- hierarkia
Koko katraan arvoasteikko mennyt sekaisin kun laumaan tullut uusi jäsen.
Aikaa kuluu kun hierarkia saadaan kohdalleen. Feliway riittää n 60 neliöön muistaakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412