VIISUMI

No minä

Olen lähdössä 2.3.12 Filippiineille ja aikaa minulla on siellä
22 päivää; eli 1 päivä menee yli, koska siellä voi oleskella
vasin 21 päivää ilman viisumia. Mites kannattais tehdä?

14

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcv

tais olla niin ettei tulopäivää lasketa, silloin sul ois 22 päivää,,, korjatkaa jos olen väärässä...

• 654321

Joo right, maahantulopäivää ei ole koskaan laskettu, vaan seuraavasta vasta ja viimeinen kun ollaan lähtöselvityksessä pois maasta.

• No minä

eli lähden 2 maaliskuuta ja olen perillä 3, ja lähden kotia kohti 25.

• tk

Minun laskujeni mukaan maassaoloon jää vielä 22 päivää, vaikka tulopäivä poislasketaan. Toivottavasti et joudu maksamaan 3030 php yhden pävän takia...

• No minä

niin..pirulauta sen takia tässä nyt arveluttaa tuo viisumi..
      eli 3.3 perillä ja poislähtöpäivä 25 maaliskuuta...

• 654321

Voithan helposti aikaistaa poislähtöäsi, kuten tein viime lokakuussa Cebussa. Menin Mactan Lapu-Lapu lentoasemalle ja Cathay Pacific office, se kävi nopeasti ja maksoi 50 euroa.

• No minä

niin ymmärrän pointtisi..mutta silti..täytyy vain maksaa..maksam sen tietysti..onhan se paikka missä niin mielelläni käyn ja viihdyn..

• Jos viisumi menee pari kolme päivää pitkäksi, selviääkö siitä pikku sakoilla, vai onko maksettava tuo viisumin pidennys 3030php? Thaimaassahan pystyy ylittämään viisumiajan muutamalla päivällä maksamalla sakkoa 500 thb päivä sakkoa. Onko kukaan kokeillut?
        Mietin taas tätä, koska mulla on kuukauden loma ja vaihtoehtona olla 21 päivää Filppulassa,( 21pv tulopäivä) ilman viisumia, tai maksaa 3030 php ja jonottaa taas Migrissä viikon takia, ja olla perillä koko kuukausi..

• Söör wili

Filippiineillä on Helsingissä lähetystö,josta voi hankkia tarvittavan viisumin.

• pet1979fin

Tuloleimasta nakee paivan milloin viisumi loppuu, pidennysta voi hakea kylla.
      Mutta jos sulla ei ole nayttaa kysyttaessa matkalippua pois maasta 21pv sisaan, eivat maahanmuuttoviranomaiset valttamatta laske maahan ilman viisumin pidennysta samantien.

• reissaaja78

Mitkä päivät viisumivapausaikaan lasketaan? Lasketaanko 21 päivään paluuaika Suomessa vai lähtöpäivä Filippiineiltä? Reissu on 8.2-283.2.2013 ja perillä Helsingissä 1.3. Tarvitsenkohan siis viisumin?

• reissaaja78
        reissaaja78 kirjoitti:

Mitkä päivät viisumivapausaikaan lasketaan? Lasketaanko 21 päivään paluuaika Suomessa vai lähtöpäivä Filippiineiltä? Reissu on 8.2-283.2.2013 ja perillä Helsingissä 1.3. Tarvitsenkohan siis viisumin?

Siis 8.2-28.2.

• Jesus of Suburbia

Et tarvi , jos sulle sulle lyödään 8.2 leima passiin, niin siinä on 1.3 asti virtaa, eli ei mitn hätää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2865
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      114
      1150
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      931
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      887
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      749
    Aihe