VIISUMI

No minä

Olen lähdössä 2.3.12 Filippiineille ja aikaa minulla on siellä
22 päivää; eli 1 päivä menee yli, koska siellä voi oleskella
vasin 21 päivää ilman viisumia. Mites kannattais tehdä?

14

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcv

tais olla niin ettei tulopäivää lasketa, silloin sul ois 22 päivää,,, korjatkaa jos olen väärässä...

• 654321

Joo right, maahantulopäivää ei ole koskaan laskettu, vaan seuraavasta vasta ja viimeinen kun ollaan lähtöselvityksessä pois maasta.

• No minä

eli lähden 2 maaliskuuta ja olen perillä 3, ja lähden kotia kohti 25.

• tk

Minun laskujeni mukaan maassaoloon jää vielä 22 päivää, vaikka tulopäivä poislasketaan. Toivottavasti et joudu maksamaan 3030 php yhden pävän takia...

• No minä

niin..pirulauta sen takia tässä nyt arveluttaa tuo viisumi..
      eli 3.3 perillä ja poislähtöpäivä 25 maaliskuuta...

• 654321

Voithan helposti aikaistaa poislähtöäsi, kuten tein viime lokakuussa Cebussa. Menin Mactan Lapu-Lapu lentoasemalle ja Cathay Pacific office, se kävi nopeasti ja maksoi 50 euroa.

• No minä

niin ymmärrän pointtisi..mutta silti..täytyy vain maksaa..maksam sen tietysti..onhan se paikka missä niin mielelläni käyn ja viihdyn..

• Jos viisumi menee pari kolme päivää pitkäksi, selviääkö siitä pikku sakoilla, vai onko maksettava tuo viisumin pidennys 3030php? Thaimaassahan pystyy ylittämään viisumiajan muutamalla päivällä maksamalla sakkoa 500 thb päivä sakkoa. Onko kukaan kokeillut?
        Mietin taas tätä, koska mulla on kuukauden loma ja vaihtoehtona olla 21 päivää Filppulassa,( 21pv tulopäivä) ilman viisumia, tai maksaa 3030 php ja jonottaa taas Migrissä viikon takia, ja olla perillä koko kuukausi..

• Söör wili

Filippiineillä on Helsingissä lähetystö,josta voi hankkia tarvittavan viisumin.

• pet1979fin

Tuloleimasta nakee paivan milloin viisumi loppuu, pidennysta voi hakea kylla.
      Mutta jos sulla ei ole nayttaa kysyttaessa matkalippua pois maasta 21pv sisaan, eivat maahanmuuttoviranomaiset valttamatta laske maahan ilman viisumin pidennysta samantien.

• reissaaja78

Mitkä päivät viisumivapausaikaan lasketaan? Lasketaanko 21 päivään paluuaika Suomessa vai lähtöpäivä Filippiineiltä? Reissu on 8.2-283.2.2013 ja perillä Helsingissä 1.3. Tarvitsenkohan siis viisumin?

• reissaaja78
        reissaaja78 kirjoitti:

Mitkä päivät viisumivapausaikaan lasketaan? Lasketaanko 21 päivään paluuaika Suomessa vai lähtöpäivä Filippiineiltä? Reissu on 8.2-283.2.2013 ja perillä Helsingissä 1.3. Tarvitsenkohan siis viisumin?

Siis 8.2-28.2.

• Jesus of Suburbia

Et tarvi , jos sulle sulle lyödään 8.2 leima passiin, niin siinä on 1.3 asti virtaa, eli ei mitn hätää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe