VIISUMI

No minä

Olen lähdössä 2.3.12 Filippiineille ja aikaa minulla on siellä
22 päivää; eli 1 päivä menee yli, koska siellä voi oleskella
vasin 21 päivää ilman viisumia. Mites kannattais tehdä?

14

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcv

      tais olla niin ettei tulopäivää lasketa, silloin sul ois 22 päivää,,, korjatkaa jos olen väärässä...

    • 654321

      Joo right, maahantulopäivää ei ole koskaan laskettu, vaan seuraavasta vasta ja viimeinen kun ollaan lähtöselvityksessä pois maasta.

    • No minä

      eli lähden 2 maaliskuuta ja olen perillä 3, ja lähden kotia kohti 25.

      • tk

        Minun laskujeni mukaan maassaoloon jää vielä 22 päivää, vaikka tulopäivä poislasketaan. Toivottavasti et joudu maksamaan 3030 php yhden pävän takia...


    • No minä

      niin..pirulauta sen takia tässä nyt arveluttaa tuo viisumi..
      eli 3.3 perillä ja poislähtöpäivä 25 maaliskuuta...

    • 654321

      Voithan helposti aikaistaa poislähtöäsi, kuten tein viime lokakuussa Cebussa. Menin Mactan Lapu-Lapu lentoasemalle ja Cathay Pacific office, se kävi nopeasti ja maksoi 50 euroa.

    • No minä

      niin ymmärrän pointtisi..mutta silti..täytyy vain maksaa..maksam sen tietysti..onhan se paikka missä niin mielelläni käyn ja viihdyn..

      • Jos viisumi menee pari kolme päivää pitkäksi, selviääkö siitä pikku sakoilla, vai onko maksettava tuo viisumin pidennys 3030php? Thaimaassahan pystyy ylittämään viisumiajan muutamalla päivällä maksamalla sakkoa 500 thb päivä sakkoa. Onko kukaan kokeillut?
        Mietin taas tätä, koska mulla on kuukauden loma ja vaihtoehtona olla 21 päivää Filppulassa,( 21pv tulopäivä) ilman viisumia, tai maksaa 3030 php ja jonottaa taas Migrissä viikon takia, ja olla perillä koko kuukausi..


    • Söör wili

      Filippiineillä on Helsingissä lähetystö,josta voi hankkia tarvittavan viisumin.

    • pet1979fin

      Tuloleimasta nakee paivan milloin viisumi loppuu, pidennysta voi hakea kylla.
      Mutta jos sulla ei ole nayttaa kysyttaessa matkalippua pois maasta 21pv sisaan, eivat maahanmuuttoviranomaiset valttamatta laske maahan ilman viisumin pidennysta samantien.

      • reissaaja78

        Mitkä päivät viisumivapausaikaan lasketaan? Lasketaanko 21 päivään paluuaika Suomessa vai lähtöpäivä Filippiineiltä? Reissu on 8.2-283.2.2013 ja perillä Helsingissä 1.3. Tarvitsenkohan siis viisumin?


      • reissaaja78
        reissaaja78 kirjoitti:

        Mitkä päivät viisumivapausaikaan lasketaan? Lasketaanko 21 päivään paluuaika Suomessa vai lähtöpäivä Filippiineiltä? Reissu on 8.2-283.2.2013 ja perillä Helsingissä 1.3. Tarvitsenkohan siis viisumin?

        Siis 8.2-28.2.


    • Jesus of Suburbia

      Et tarvi , jos sulle sulle lyödään 8.2 leima passiin, niin siinä on 1.3 asti virtaa, eli ei mitn hätää :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe