Isot välittäjät jättävät etuovi.com:n!

PoX!

Mistä sinä etsit ensimmäisenä asuntoa? Itselläni tuo etuovi.com on ollut melkoisen ainoa markkinapaikka, jonkin verran yksityisten ilmoja oikotieltä. Nyt jää muutama iso välitystoimisto ilman minun asiakkuuttani. No, en taida olla juuri rikkaa rokassa kummempi, mutta onko samoin ajattelevia muita?

20

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotaarkka

Oletko oikein suurasiakas eli ostelet ja myyt jatkuvasti kämmpiä? Jokakodissa voi näköjään yksityinenkin ilmoitella...hyvä juttu. Myytäviä kohteitakin näkyy jo olevan yli 50000...eli selkee ykkönen jo nyt. Sinne ne immeiset menee kämppiä katsomaam mistä löytyy koko tarjonta...myös ne yksityisten myyjien poterot. Kyllä tämä on asiakkaan vinkkelistä pelkästään hyvä juttu, ei tartte ettiä etuovelta, oikotieltä tai välittäjien omilta sivuilta.

• unelma asiakas

Minä olen jälleen katselemassa uutta asuntoa ( Muuttoja on jo kertynyt elämäni aikana monta D;).
      Vertasin etuovi haulla, sain haluamaltani alueelta asuntoja seitsemän.
      Jokakodissa sama haku 0.

• menetinkö malttini

En ihmettele. Jokakodin hakusysteemi on sairaalloisen vaikea! Se ei yksinkertaisesti toimi. Itse en vaivaudu kyseiseen portaaliin enää ikinä. Muutaman vuoden ovat "huippunörtit" yrittäneet saada sitä pelittämään mutta tulos on pyöreä nolla. Susi jo syntyessään.

• kÄÄÄk....
        menetinkö malttini kirjoitti:

En ihmettele. Jokakodin hakusysteemi on sairaalloisen vaikea! Se ei yksinkertaisesti toimi. Itse en vaivaudu kyseiseen portaaliin enää ikinä. Muutaman vuoden ovat "huippunörtit" yrittäneet saada sitä pelittämään mutta tulos on pyöreä nolla. Susi jo syntyessään.

Jokakoti on kyllä yksi kökkö toiminnoiltaan, ihan susi. Olen nyt koittanut käyttää sitä etuvovicomin ohella, jotta löydän kaikki myytävät asunnot.
        Etuovi on toiminut tosi hyvin,
        mutta asunnot on siirtyneet kökkö sivustolle !

• asunnon myyjä

Minä myyn asuntoa oikotiellä ja jokakoti.fi:ssä. Jokakoti on ehdottomasti huonoin palvelu mitä ikinä olen käyttänyt.

Jos ei sieltä ala tulla reklamaatiooni pikaisesti vastausta raportoin tänne ja muuallekin mikä siinä palvelussa mättää pahasti ilmoittajan kannalta.

• aapo

Kyllä ne nyt varmaankin säikähti ja vastaavat nopeasti.

• Suora palaute toimii

JUU
        Palautetta jokakotiin.fi .Tuskinpa ne täältä käy lukemassa kuin heidän palvelunsa toimii !

• kaikki käy siellä

Oikotie.fi, siellä kaikki käy.

• Mediatalot keskenään

Toivottavasti yllä esiintyvät Oikotien (Sanoma) ja Etuoven (Alma) edustajat saavat keskusteluihin osallistumisesta ylikorvauksen tai ainakin vähän vapaata, kun joutuvat noin myöhään näillä palstoilla kirjoittelemaan :-)!

• Aktiivietsijä

Asuntoilmoittajat (Oikotie, Etuovi, Jokakoti) kilapilevat selvästi siitä, kuka keksii omituisimman ja monimutakaisimman tavan etsiä asuntoa.

Kahden vuoden päivittäisellä seuraamisella pidin ensin Etuovea parhaimpana. Jokakoti siirtyi muutaman kerran jälkeen unholaan, idioottisysteemi.
      Oikotie on parantunut huomattavasti, mutta sen talteen jäävät asunnot on oudosti toteutettu. Miksei voi itse päättää mikä tallentuu?
      Etuovi on tällä hetkellä verrattavissa tekniikaltaan Jokakotiin. Silmissä vaan vilisee, kun yrittää täyttää kohtia. Teksti on älyttömän pientä, suurimman osan sivusta täyttää mainokset.

Luulisi, että hakukriteerit olisi helppo tehdä. Mikseivät kysy kuluttajilta suoraan, millaisen hakusysteemin haluavat?

• jdkdkljsj

Meinaa mennä hermot noitten jokakotisivujen kanssa, ne eivät yksinkertaisesti toimi! Yritin laittaa toimimattomuudesta sinne viestiäkin, vaan takaisin tuli. Pitäisi olla kunnon nörtti, joka korjaisi sivut käytettävään kuntoon ja ennen sitä testaisi myös toimivuuden. Kohtahan tässä jää taivasalle!!!

• ostajakandi oulusta

Oulussa Kiinteistömaailma tuli jo etuovi.com:iin takaisin. OP aikoi lähteä tammikuun jälkeen, saa nähdä, kenen kantti pettää.

• 349058

Täh??? Ei siel etuovel mitää kiinteistömaailmaa näy.

• Etuovi huijaa sinua
        349058 kirjoitti:

Täh??? Ei siel etuovel mitää kiinteistömaailmaa näy.

ei ne välitysliikkeet omasta tahdostaan sinne etuovi.com sivulle ole palanneet. vaan tämä kyseinen yritys kuuleman mukaan hoitaa taas asiat "omalla tavallaan" eli välittämästä pätkääkään mistään he ovat lisänneet nämä poistuneet välitysliikeet kohteineen omatoimisesti takaisin sivulle VAAN JOTTA NÄYTTÄISIVÄT EDELLEEN SUURIMMALTA KULUTTAJIEN SILMISSÄ!!! joten nyt kannattaa hyvät ihmiset oikeesti miettiä MITÄ FIRMAA KANNATTAA???? Onko oikein että jokin yritys tässä maassa saa toimia täysin miten tahtoo, muista piittaamatta? Ja monelta tahlta olen jo kuullut, että "heidän kanssaan on aivan turha tapella, liian iso yritys, liian paljon asianajajia vastassa ja liikaa rahaa!!!" Tälläkö me hyvät ihmiset annamme tällaisen yrityksen luoda monopoliaseman? Nyt järkikäteen ja 1. etsikää talonne muualta kun etuovesta 2. lukekaa muita lehtiä 3. valitkaa myydessä välittäjäksi joku yritys JOKA EI KANNATA TÄTÄ ETUOVEN tapaa!!!!
        terv. asioista kuuleva

• fi679t67uftyuf

Samoin palasivat Aktia, SKV ja Huoneistokeskus.

• Etuovi EI huijaa
        Etuovi huijaa sinua kirjoitti:

ei ne välitysliikkeet omasta tahdostaan sinne etuovi.com sivulle ole palanneet. vaan tämä kyseinen yritys kuuleman mukaan hoitaa taas asiat "omalla tavallaan" eli välittämästä pätkääkään mistään he ovat lisänneet nämä poistuneet välitysliikeet kohteineen omatoimisesti takaisin sivulle VAAN JOTTA NÄYTTÄISIVÄT EDELLEEN SUURIMMALTA KULUTTAJIEN SILMISSÄ!!! joten nyt kannattaa hyvät ihmiset oikeesti miettiä MITÄ FIRMAA KANNATTAA???? Onko oikein että jokin yritys tässä maassa saa toimia täysin miten tahtoo, muista piittaamatta? Ja monelta tahlta olen jo kuullut, että "heidän kanssaan on aivan turha tapella, liian iso yritys, liian paljon asianajajia vastassa ja liikaa rahaa!!!" Tälläkö me hyvät ihmiset annamme tällaisen yrityksen luoda monopoliaseman? Nyt järkikäteen ja 1. etsikää talonne muualta kun etuovesta 2. lukekaa muita lehtiä 3. valitkaa myydessä välittäjäksi joku yritys JOKA EI KANNATA TÄTÄ ETUOVEN tapaa!!!!
        terv. asioista kuuleva

Etuovi on suurin, nopein ja kaunein!

• Mitä huijaamista?
        Etuovi huijaa sinua kirjoitti:

terv. asioista kuuleva

Oliko vuodatuksessasi mitään järkeä? Ei. Hyvin näkyy rivien välistä omat tarkoitusperäsi. Joo.

Asuntojen myyjät haluavat laittaa ilmoituksensa sinne, missä on eniten lukijoita, ja ETUOVI on edelleen se suosituin foorumi, josta asuntoilmoituksia käydään katsomassa. Tämä näkyy selvästi tilastoista.

En lobbaa ketään enkä mitään, mutta Jokakoti on niin kälyinen sivusto, että sen vuoksi ihmiset eivät halua käydä siellä. Jos Etuovi tarkistaisi hintapolitiikkaansa, niin se saattaisi hyvinkin pysyä pinnalla jatkossakin.

Se, että Etuovi linkittää omalle sivulleen "muualla netissä olevat" ilmoitukset, ei ole mitään huijaamista, eikä Etuovi saa niistä mitään korvausta.

Terveisin omilla silmillään näkevä.

• Etuovi huijaa sinua kirjoitti:

terv. asioista kuuleva

Jos nyt ihan heräisit todellisuuteen.

Kyhälä itkee Kauppalehdessä kauppamäärien romahdusta, ja kuinka ollakaan juuri samalla Realia-ryhmä palaa etuoveen.

Itse työskentelen isossa yksityisessä (= ei pankkisidonnaisessa) välitysliikkeessä joka on koko ajan ollut käyttänyt kaikkia kolmea isoa portaalia, eikä meidän kauppamäärät ole laskeneet. Meillä asiakkaiden yhteydenotoista 55 % tulee etuoven kautta, 40 % oikotien kautta ja 5 % jokakodin kautta. Eli kun ei toimi, niin ei vain toimi!!

• jouni75
      • Oletko arvoisa kolleega oikeasti vajonnut niin alas, että yrität markkinoida itseäsi täällä?? Otan osaa, etenkin kuin sama koskee koko edustamaasi ketjua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe