Moikka! Mulla on alkanut nyt 20-vuotiaana kuukautiskivut voimistumaan. Ne ei kuitenkaan ole sietämättömiä tms. Tavanomaisia oireita on alaselänkivut, koko kropan kivut, huonovointisuus ja usein menee vielä mahakin sekasin enkä ilmavaivointakaan ole välttynyt.
Tiedättekö mitään kotikonsteja tai luontaisia kipulääkkeitä tms. näihin oireisiin? Välillä tulee otettu tavallisia kipulääkkeitä, mutta periaatteessa en haluaisi käyttää niitä. Eli siis oletteko itse huomannut vaikka jonkun tietyn juoman tai muun auttavan kipuihin?
Kotikonsteja, kiitos!
2
90
Vastaukset
- luontaisesti
Lämmin pyyhe vatsalla auttaa osaa ihmisistä.
Luontaistuotekaupasta ainakin fenkoli olisi hyvä eteerisenä öljynä. Sitä voi laittaa nenäliinaan muutaman tipan ja nuuskaista välillä. Öljy tuoksuu parhaalle juuri kuukautisten aikaan.
Sitten tulee hitaampia konsteja.
Säännöllinen liikunta on aina hyväksi. Lisäksi kuukautisten aikana sitä liikuntaa, joka tuntuu hyvältä ja lisäksi venyttelyjä. Esimerkiksi kireät lonkankoukistajat aiheuttavat alaselkäkipuja. Kuukautiskipuja torjuvia liikuntamuotoja ovat monet tanssit ja vaikkapa melonta. Jooga ja pilates auttavat yleensä pitämään nivelet liikkeessä.
Ruokavaliossa kalsiumia ja D-vitamiinia pitää olla tarpeeksi.
Kannattaa kokeilla: akupunktio, shiatsu, reiki, vyöhyketerapia, aromaterapia, kiviterapia yms. - entinen raivotar
Edellisten lisäksi suosittelen magneettinappia. Mulla ainakin auttaa ja kipulääkkeet saa jättää kaappiin. Auttaa mulla myös pms -oireisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862