olen seurustellut reilut 2kk nykyisen poika ystäväni kanssa ja ongelmani(tai yksi niistä) on jonkin tasoinen haluttomuus.
En ymmärrä sitä, poika ystäväni on komea, miehen kokoinen niin kropaltansa kuin sieltä alhaaltakin, tulemme erinomaisesti toimeen keskenämme, nauramme yhdessä paljon jamuutenkin nautimme toistemme seurasta.
Siltikään minun ei tee mieli seksiä hänen kanssaan mikä on todella huono koska häntä haluttaisi monesti päivässä:(
Seksi tuntuu suorittamiselta enkä oikeestaan nauti siitä juurikaan, kerran päivässä "suostun antamaan" poikaystävälleni, teeskennellen olevani itsekikn innoissani vaikka todellisuudessa ei huvittaisi yhtään.
Kiihotunkin aika huonosti nykyisin, edellisen mieheni kanssa minuun ei tarvinnut kuin suunilleen koskea vaan ja sain kutkuttavat väreet pitkin kehoa ja alapää kostui heti, nyt pitää valmistella pitkään eikä silloinkaan kunnon kostuminen ole taattu.
Nautin kyllä poikaystäväni vierellä ja kainalossa olemisesta ja rakastan sitä kun hän suutelee niskaani tai selkääni, mutta jostakin syystä seksi ei kiinnosta..
Olen ajatellut yhdeksi syyksi olevan se että minulla on ilmeisesti ohuet limakalvot ja ne hankautuvat jo noin 10 minuutin yhdynnän jälkeen kipeiksi, ja koska tiedostan asian jo ennen mahdollista aktia niin minua rupeaa jo valmiiksi jännittämään.
Mutta voiko kyse olla pelkästään siitä?
En ole koskaan saanut kenenkään miehen kanssa orgasmiakaan ja tämäkin vaivaa hieman minua, voiko herkkyyteen vaikuttaa esim. se että on tyydyttänyt itseään paljon vibraattorilla? Voisiko sen pois jättäminen auttaa?
Paljon tekstiä, toivottavasti joku jaksaisi lukea ja osaisi auttaa! :)
missä vika?? :(
6
303
Vastaukset
Syy siihen, että limakalvosi hankautuvat yhdynnässä kipeiksi, ei ole se, että limakalvosi olisivat jotenkin ohuet. Syy on ihan vain se minkä itsekin jo totesit, eli ettet ole riittävän kiihottunut etkä kostunut tarpeeksi.
Mikä sitten on syynä siihen, ettet kiihotu tarpeeksi, sitä sinun kannattaisi kyllä miettiä. Onko suhde muuten kunnossa? Naisen mieli on niin monimutkainen, ettei kiihottumiseen ja seksistä nauttimiseen välttämättä riitä pelkästään se, että mies on hyvännäköinen ja "hyvin varusteltu". Kiihotuit kuitenkin edellisen poikaystäväsi kanssa, joten sinäänsä vika ei ole korviesi välissä.
Ja mitä tulee tuohon ettet ole saanut orgasmia miehen kanssa, niin sillä ei ole mitään tekemistä vibraattorin käytön kanssa. Itse asiassa aika monet naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä. En nyt muista tilastoja, mutta luvut lienee aika helppo löytää netistä tai ainakin Osmo Kontulan kirjoista, jos kiinnostaa. Seksi voi silti tuntua mahtavalta, vaikkei se orgasmiin johtaisikaan, ja oikean, huomioivan kumppanin kanssa saattaa oppia sen orgasminkin saamaan.- Aloittajakajala
Niin, tuota vibraattoria mietin siksi että onkohan klita tullut tunnottomammaksi kun se on aika tehokas vehje ja nykyisin on sormettamalla vaikeaa saada o:ta kun on sitä vibraa käyttänyt.. Siis kyseessä klitoris kiihotin.. Kun nuoleminenkaan ei tunnu miltään tai vaihto ehtoisesti se jopa sattuu vaikka opastettu on :o outo minä..
Tykkään hirveesti nykyisestä miehestäni mutta osittain olen vielä kiinni hieman exässä vaikka siitä on jo yli puoli vuotta kun erosimme, hän oli kuitenkin ns. ensi rakkauteni. liekö tällä sitten osuutta kiihotus ongelmaani/haluttomuuteeni
- mie nyt
jaa..vaihtaisitko pillerimerkkiä?..jos limakalvot kovin kuivat-osta apteekista pausanol-voidetta ja käytä vaikka pari viikkoa..limakalvot vahvistuu..en usko että vibraattori selittää ongelmasi..ja unohda exät tai sä olet kohta sun poikaystävän exä..
- ps ps
ps hommaa liukkaria myös
- IhQuuuuu!!!!!
IhQuuuuu!!!!! Rypsiöljy riittää;))))))))
- en halua olla
negatiivinen, mutta kyllä se jotain kertoo pahemmastakin "yhteensopivuuden" ongelmasta, jos 2 kuukauden jälkeen kiinnostus seksiin on jo lopahtanut. (Jollet juuri nyt ole alkanut popsimaan jtn uutta pillerilaatua, mutta nekään eivät vaikuta halukkuuteen niin nopealla aikavälillä). Tai käytätkö jotakin muuta lääkitystä?
Eiköhän ole helpompi tuossa vaiheessa luopua suhteesta kuin yrittää saada väen väkisin toimimaan, poikkeuksena nyt se, jos teillä natsaa täydellistäkin täydellisemmin muilla osa-alueilla. Jotainhan nyt kertoo sekin, että edellinen poikaystävä sai sinut kiihottumaan kovastikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999