Miksi kiusoittelit minua?
"armi"
12
287
Vastaukset
- en kiusoittele
olen tosissani sinun kanssa.
- olit niin
söötti silloin. Taidat olla vieläkin...ja kiusoittelu jatkuuuuu ;)
- näinpä..
;) söötti oot itekkin.
- Analysointi sikseen
tapaus x:lle:
Kun tykkää toisesta niin sitte tykkää ja voi vaikka "kiusoitella".
Tarvinneeko tuota kummemmin analysoida?! - lady in red
Koska semmonen minä olen. Ja mä tykkään susta, edelleen ;)
- Analyysi yhä sikseen
Olet analysoinnin expertti, olen sen huomannut kyllä.
Mutta oletko ajatellut, että jos et mun suhteen jäiskään tekemään sitä analyysias vaan antasit vaihteen olla vapaalla. Siispä, uskaltaisitko tarttua hetkeen, jos sellainen sattuisi tulemaan vastaan?- Jos olet hän, mies
Tartun. Lupaan.
- tapaus x
"armi" ei ole nainen, joten voitte tytöt rauhoittua. :D
- hämäystäheh
Onko armi ari?
- narsistiAAA
hämäystäheh kirjoitti:
Onko armi ari?
armi oli Ari ja vielä varattu ari ja naiskenteli rakastettunsa kanssa sillä aikaa kun oma muija oli työssänsä. Ja tämä on totta. ari vielä ruokki tämän narttunsa vaimonsa tekemillä ruuilla ja nyt tämä narttu levittelee tietoa ympäriinsä että saisi arin eroamaan, sit käyttää aria hyväksensä jonkun aikaa ja hylkää
- hehaheha
Armi oli tänään kyllä televisiossa mutta tuskin hän enää elää
- tapaus x
"armi" han on lainausmerkeissä, joten...no, liian vaativaa ajattelua ilmeisesti näillä sivuilla pyöriville. Ei millään pahalla. Ja lapsiahan täällä taitaa enimmäkseen pyöriäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366