Minulle, tämän keskustelupalstan valvojalla, on tullut useampi sähköposti siitä että tällä, "Tupakointi"-palstalla, aiheutuu paljon mielipahaa muutaman henkilön takia joidenka nimimerkkiä tai IP-osoitetta en tule sanomaan julki yksityisyyden vuoksi.
Toivon että tällä palstalla olevat keskustelut keskittyisivät nimenomaan tupakoijien keskenäisiin asioihin.
Turhaa provosointia kuten sanomalla "saat syövän" en haluaisi enää nähdä.
Tämä on vasta pyyntö, ja voin ottaa järeämmät "aseet" kehiin jos pyyntöäni ei kuultu riittävän hyvin, asettamalla porttikiellon näitten kyseisten sääntöjen rikkojien IP-osoitteille tältä keskustelupalstalta.
Minulla on valtaa vain asettaa porttikielto juuri tälle keskustelupalstalle, eli he voivat jatkossa käydä muilla keskustelupalstoilla täällä suomi24.fi:ssä.
En saata vastata viesteihin tähän linjaan minun henkilökohtaisten asioiden takia, mutta aion lukea ne.
Kiitos tulevasta yhteistyöstä minun kanssani, ja hyvää uutta vuotta!
Pyyntö "Tupakointi"-palstan valvojalta
<Suomi24 Tupakointi>
5
328
Vastaukset
- cancer fun
Tupakointi on selvästi laskenut älykkyysosamäärääsi. Luultavasti sinäkin saat keuhkosyövän. Lopeta kun vielä voit.
- cancer fun
olen vitunmoinen pelle.u
- etteee
Nuuskaajille oma alue?
- oooooooooookoooooooo
ei tainnut moderaattori tehä mitää
- sdfswexcwecx
Kuka vitun hölmö luulee että toi on oikeesti joku moderaattori :D
Saatana miten tyhmää väkee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827