että tahtoisin vahvan miehen? Voin mäkin helliä miestä ja ohjata hieman...Vahvuus on näyttää oma heikkous. Heikkoutta on esittää muuta kuin mitä on
Kuka on sanonut?
3
181
Vastaukset
Heikkoutta on myös olla näyttämättä, mitä todella tuntee ja ajattelee. Hiljaisuus on suurinta heikkoutta
- ap.
Varmasti on. Ja heikkoutta on ylipäätänsä märehtiä ikävää tällä palstalla, kun ne pitäisi keskustella livenä oikean ihmisen kanssa
ap. kirjoitti:
Varmasti on. Ja heikkoutta on ylipäätänsä märehtiä ikävää tällä palstalla, kun ne pitäisi keskustella livenä oikean ihmisen kanssa
No noinhan se tietenkin voi olla, ellei toinen ole henkisesti "miljoonan kilometrin päässä" tai jos ei ole edes toista vieressä. Ikävää voi myös tuntea, kun on yksin. Täällä märehtiminen on yksi tapa purkaa tuntemuksia, toiset tekee ne tuntemattomana, toiset vähemmän. IKävän saa antaa tulla, miksi sitä estämään. Yksi elämähän tässä eletään ja toiset tietenkin siinä vieressä säkättää. Tee sitä, tee tuota, elä näin, toimi näin, älä koske, älä puhu, blaa blaa blaa. Ikävä on jokaisen oma asia. Ihan näin ystävällisesti sanottuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659