... että olette kaikki miehet homoja siellä. Lisää ulkomaalaisia, että saa naiset munaa.
Olen kuullu juttua...
6
192
Vastaukset
- 11+2=13
Eiköhän se liene enempi turun ongelmia, kun olette lähempänä ruotsiakin.
- Auras..
Ja vielä toisel pulen jokee
- Mies...
Tule ota selvää, äläkä ole muitten juttujen varassa.
- suihinotto
Siellä etelässähän ne homot ja lespot on valtoimenaan, riittää jopa pressaehdokkaaksi, kyllä hävettää normaali ihmisiä.
- Mie kaikki
Mie annoin eukolleni munaa ja oon vielä alkuperäinen hetero itä-suomalainen. Se siitä "kaikki"-sanasta ja sinun "kuulemastasi"...
Onko "kaikki" Turjulaiset noin pöljiä" - Johan Lewis
Älä usko tuttaviesi matkakertomuksia, sillä he haluavat vain leveillä ja tehdä sinut kateellisiksi mukamas kokemallaan ihanuudesta. Ne on siis normaaleja miesten puheita joille ei löydy katetta todellisuudesta.
Koska suunnitelmissasi oli mitä ilmeisemmin perämieslaumojen toivossa matkustaa tähän maakuntaan, niin neuvoisin luopumaan asiasta sillä se reissu olisi todellakin aivan turha.
Kannattaa siis etsiskellä sopivaa seuraa länsirannikolta ja pääkaupunkiseudulta, sillä sinnehän tuollaiset poikkeavuudet on rantautuneet jo kymmeniä vuosia sittten..kovin edistyksellisiä kun ovat siinä suhteessa.
Ei kannata huolestua myöskään vastakkaisen sukupuolen hyvinvoinnin puolesta, sillä näille vaaroille on muuttanut miesten puutteessa runsaasti myöskin venäläisiä naisia. Tämä johtuu yksinkertaisesti heidän saamastaan kohtelusta niin pystyssä kuin maaten, ja ymmärrettävästi tieto kantautuu sitä kautta heidän tuttavilleen rajan tuolle puolelle joka tuo luonnollisesti sieltä lisää naisia tälle alueelle.
Näin ollen voin yhteenvetona todeta että kyllä kölökkästävää riittää kaiken kokoista,näköistä ja ikäistä, joten yhdelläkään miehellä ei ole tarvetta muuntautua normaalista poikkeavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399