eli seurustelin yhen pojan kaa n.2v viime syksynä erottii se sanoo edelleen et rakastaa mua ja mäki rakastan sitä mut se kuulemma haluu olla hetken yksin ... viime viikolla se sano mulle et haluu olla mun kaa koko loppuelämänsä ja nyt ei tiiä haluuko ollenkaa... ja oon 13v ja se on viel tosi nuori ja en kyl oo henkisesti enkä fyysisesti mikää pikku kakara ja mä menetin neitsyyteni tälle pojalle... niin ja mul ei oo kavereita ollenkaa mul on vaa tää poika jota rakastan ihan hirveesti... oon aina yksin ja välil tuntuu et sekää ei enää välitä musta... nyt oon sinkku ja bi ja olin kerran tytön kaa mut se muutti pois joten... mä viiltelen ja se on tyhmää ja sit itken melkee koko ajan muuten oon ihan normi emo tyttö jota haukutaan... ja tää ei oo trolli tarvii oikeesti ystäviä ja tukee..
...tyhmä ja yksinäinen...
9
206
Vastaukset
- minätaas......
hei oikeesti eiks ketää kiinnosta
- 23456a7sd
Nii mikä on nyt sitte ongelmana? Mulla meni vaa aivoista läpi tuo teksti, en tajunnu sanaakaa.
- fvöjfvkjp'ska'ädklc'
niin sitä vaan etten jaksa enää ku mun tunteilla leikitää ja ku mulla ei ole yhtään kaveria...
- kiinnosti!
aha, no kivat sulle
Emotionaalinen kaoottisuus kuuluu murrosikään. Koeta kestää.
- Tuusulan kundi
Toi on aina sieltä ja syvältä jos on joutunu tilanteesee mis ei voi valita jos ei tahdo olla ihan yksin, mut onneks uusii ihmisii tulee koko ajan vastaan, pitää vaan uskaltaa tutustua niihin ;)p.s jos tahdot ni voin alkaa sun mese frendiksi
- TYHMÄ O.O
.....''oon normi emo tyttö''
ei oo coolia olla emo. oppikaa jo kakarat :) - lalalalalaland
ainakin sulla on ollut jo poikaystävä??!!! sehän tarkottaa sitä {yleensä] että oot ainaki viehettävän näkönen toisin kuin esim. minä joka olen ruma lihavahko ilman ystäviä ja elämää joten.. oo onnellinen siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770