Minulla on Nikonin d3100 kamerana ja saako siinä muutettua jotain asetuksia niin että kun videota hidastaa niin liikkuvasta kohteesta ei tule suttuinen?
Kun hidastan videon niin siitä tulee tälläinen http://www.youtube.com/watch?v=Qixq6o18Ufw kuin tuossa ekassa koiran hypyssä, enkä tykkää yhtään.
Voiko asialle tehdä mitään?
Parempaa videonlaatua hidastuksessa?
jaujaujaujaujau
4
108
Vastaukset
- tuskin voi
Tuskin voi tehdä mitään. Ainoa keino ehkä että ei hidasta. Tai kuvaa erilaisella kameralla, jolla saa enemmän ruutuja per s.
- lkjowjig
Ei voi mitään.
Hidastettu esitys vaatii vastaavasti suuremman kuvausnopeuden. En usko tuon hidastelun onnistuvan monenkaan järkkärin videolla vaan siinä pitää olla kamera jossa on erilainen tekniikka ja jolla voidaan muutella ruutumääriä/sek.
- aloittaja11111
Selvä, kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408