Mikähän mahtaa olla jakohihnan vaihtoväli 08 vm rs diesel octaviassa?
monia mielipiteitä!
13
173
Vastaukset
- Kyllä se sen kestää
minkä itärekikin.
- rs octavia
järkevää vastausta odotellessa!!!!
- nero neuvoo
rs octavia kirjoitti:
järkevää vastausta odotellessa!!!!
Ei sitten tule millään mieleen kysyä merkki- tai muusta valtuutetusta korjaamosta??
- rs octavia
nero neuvoo kirjoitti:
Ei sitten tule millään mieleen kysyä merkki- tai muusta valtuutetusta korjaamosta??
Ei tule. Haluan että toiset tekee kaiken puolestani ja mä vaan meikkaan itseäni. Olen kaunis poika, sellainen söpisbi.
- Halpa ku leipä SKODA
Ei siihen tarvi vaihtaa!! Ku venat on sekasin ni auto paaliin ja uus halpis tiskiin!!!
- ???
Ettei räsässä vaikka diesel onkin, olisi vaan ketju?
- octavia rs
09 jälkeen on ketju!Oon kysyny monestakin merkkiliikkeestä ja se vaihtoväli on 100000-180000 välillä joten en tiä ketä uskoa!Olis vaan mukava tietää koska omistajat on se hihnan yleensä vaihdattanu!
- Hihna luistaa jo
siinä vaiheessa kun latoo pätäkkää Skodamyyjälle tiskiin.
- no huhuu mikä dille
Ketju vaihdataan tarpeen mukaan, sille ei ole annettu tarkkaa vaihtoaikaa.
Ihan uusi asiako???
Taitaa olla aikas joustava asia ja kilometrimäärä. - Viruu ja paukkuu
no huhuu mikä dille kirjoitti:
Ihan uusi asiako???
Taitaa olla aikas joustava asia ja kilometrimäärä.Moottori remontin yhteydessä.elikkäs noin 50
000km.n välein.tulee paljon ajavalle kerran vuoteen. - ---
no huhuu mikä dille kirjoitti:
Ihan uusi asiako???
Taitaa olla aikas joustava asia ja kilometrimäärä.Lueppas sä dille itse, vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Kysyjällä on -08 vm ja -09 tuli vasta ketju. Tollo.
- mekkatsoozinni
vaihtoväli on 150.000km
-08 eteenpäin .siät ennen oli muistaakseni 120.000km - rs ocu
joo sain kans tos tietoon et se olis vaihtunu 150000km siitä 120000km!Kiitos kaikille onnellisille skoodan omistajille jotka vastasitte!Muut apinat saa painua mun puolesta vaikka vittuun täältä sivustolta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770