Postimerkkeily

lätkäfani92

Voi lerssi kuka vitu kehitysvammane oikeesti harrastaa postimerkkeilyä vielä vuonna 2012 :DDD varmaa siisti höyrytellä jotai merkkei irti kirjestä silläaikaa ku panen 5/5 muijia :DDD deal with it luuserit :D

hankkikaa joku oikea harrastus esim jää kiekko

15

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XZDDDDd

      jep todellakii :DDDDDD

    • f.ani

      lätkäfani92

      • johan nyt

        Kyllä filatelia hieno harrastus on. Jos ei aloittajaa kiinnosta merkkien kanssa näpertely, turha tulla tänne vinkumaan. Eivät kaikki sinne kaukaloonkaan mahdu ja tulisi ankara ruuhka.


    • Kunhan sinulle tulee ikää lisää (mahdollisesti myös äidinkielen taitoa), huomaat, että tuo höyryttäminen on naisten keskuudessa ihan kova sana.

    • jalmari 1600

      niinpä. aloittajalla ei ole tainnut vielä kivekset laskeutua =D taitaa olla 10v räkänokka jonka perseen äiti pyyhkii =D no, harmittaa sitten kun kaveri tekee löydön ja myy yhden merkin sadoilla tai tuhansilla euroilla. merkkien keräily voi olla myös taloudellisesti kannattavaa..

    • filatelisti ja muija

      Vai että "panet" ja oikein muijia; taitaa homma olla sitä ihteensä eli käteenvetoa...

    • masa1112

      Koita jätkä edes opetella oikeinkirjoitus, sen jälkeen menet vetämään handuun.

    • merkkejä

      jää kiekko ...

      se kertoo kaiken!

    • fileas pox

      alottelija on homosexuaalinen fruittari teini............tykkää lätkä pojista ja tirkistelee suihkutiloissa peräaukkoja........

      • lopultakin selvisi

        No jo on pojalla harrastukset? Ei ihme, ettei ehdi pahemmin höyrytellä.


    • jääkiekkoaaaakko

      Menisinkö jääkiekkopalstalle kirjoittamaan:

      Kuka hullu menee ruuhkassa jengin kaulaliinassa juomaan viinaa ja huutamaan nuija-nuija-nuija sekä maksamaan 50eur lipusta?
      Kun voi rauhassa kotona harrastaa postimerkkeilyä!

      En menisi!

      Onnea aloittajalle ja korkeaa koulutusta.

    • 16v

      Miksi hiutoa kepillä muovinpalaa ympäriinsä

    • niin uskoisin

      On paljon riskittömämpää liotella kotona postimerkkejä kuin huitoa mailalla kaukalossa. Joka talvi siellä joku tahtoo loukkaantua.

    • jalmari 1600

      kaukalossa voi saada turpiinsa ja merkkien parissa voi saada harvinaisuuksia ja sen kautta rahaa ;) nöyryyttävästi hampaat kurkkuun vai rahaa ;) itse valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon..

    • Jussi68

      Itse 30 vuotta filtatelaa harrastaneena voin kertoa, että yhdessäkään postimerkkinäyttelytilaisuudessa en ole nähnyt tappelua postimerkeistä. Ruuhkia sen sijaan olen nähnyt paljonkin, mutta kukaan ei ole taklannut ketään tai tarjonnut poikittaisella pinsetillä iskua niskaan... Vastaavasti myös jääkiekkoa pelanneena ja nyt oman poikani lätkäjoukkueen joukkueenjohtajana olen ikävä kyllä törmännyt kaukaloväkivaltaan useinkin. Hienoja lajeja molemmat, mutta ikävä kyllä, jääkiekossa on nykyään ikävähkö sivumaku. Mutta silti aion jatkossakin katsoa jääkiekkoa livenä ja käydä myös postimerkkinäyttelyissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe