Ei-alkuperäinen Nintendon ohjain, apua!

Jaruto

Minulla on konsolin mukana tullut alkuperäinen Nintendon kapula, jolle ostin kaveriksi Prismasta parillakympillä Brooklynin ohjaimen. Brooklyn ei suostu yhdistymään konsolin kanssa, jos alkuperäinen Nintendon ohjain on yhdistettynä. Ei tapahdu missään valikossa mitään, vaikka painelisi mitä Brooklynin nappeja. Ainoa keino yhdistää on katkaista yhteys home-valikosta Nintendon ohjaimesta (reconnect), yhdistää Brooklyn ensin ja Nintendo sitten. Rasittavaa, mutta pihiydestä saa kärsiä.

Suunnittelin kolmannen kapulan ostoa. Ongelmani onkin että uskallanko ostaa toisen "halppiskapulan", vai tuleeko sitten ongelma, ettei Brooklyn yhdistä, kun uusi halppis on kiinni, uusi halppis ei halua yhdistyä kun Brooklyn on kytkettynä jne... Onko kellään kokemuksia tai vinkkejä? Vai onko se nyt vain suosiolla maksettava mansikoita alkuperäisestä Nintendon ohjaimesta...?

4

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiiwaawuu

Ite tilasin Ebayn kautta Kiinasta kaksi Wiin kapulaa (motion plus) ja niihin nunchukit. Yksi setti oli noin 14€ eli kahdet sai alle 30€:lla. Hyvin ovat pelittäneet alkupareisenkin ohjaimen kanssa! Ei mitään vikaa :) Myyjä oli myynyt vastaavia yli 800 kpl ja palautteet lähes 99% positiivisia kaikista kaupoista (myy paljon muutakin sälää), joten uskalsin tilata ja kannatti!

• Jaruto

Minkähän merkkiset...? :P Oliskohan "vika" siis Brooklynissä, jos kokeilis ostaa jonkun muun kapulan vielä kolmanneks...

• vierailija k

Prismassa mulle sanottiin että pitää kaikki ohjaimet olla samoja eli en ostanut alkuperäistä, vaan annoin kummipojalle alkuperäisen lahjaksi ja ostin pari Brooklyn -ohjainta (19,90e/kpl), toimii hyvin yhdessä (vibra kyllä herkempi kuin alkuperäisessä ohjaimessa). Nyt etsin niitä lisää, kun Prisma ei niitä enää myy.

• Jaruto

Lisäksi minulla Brooklynin ohjaimessa äänet ovat liian kovalla ja muutenkin huonolaatuisemmat, eikä auta, vaikka ne konsolista laittaisikin lähes kokonaan pois. Nintendon ohjaimesta ei kuulu juuri mitään ja Brooklyn huutaa niin että kuuluu ulos asti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2152
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1629
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      85
      1540
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe