Ei-alkuperäinen Nintendon ohjain, apua!

Jaruto

Minulla on konsolin mukana tullut alkuperäinen Nintendon kapula, jolle ostin kaveriksi Prismasta parillakympillä Brooklynin ohjaimen. Brooklyn ei suostu yhdistymään konsolin kanssa, jos alkuperäinen Nintendon ohjain on yhdistettynä. Ei tapahdu missään valikossa mitään, vaikka painelisi mitä Brooklynin nappeja. Ainoa keino yhdistää on katkaista yhteys home-valikosta Nintendon ohjaimesta (reconnect), yhdistää Brooklyn ensin ja Nintendo sitten. Rasittavaa, mutta pihiydestä saa kärsiä.

Suunnittelin kolmannen kapulan ostoa. Ongelmani onkin että uskallanko ostaa toisen "halppiskapulan", vai tuleeko sitten ongelma, ettei Brooklyn yhdistä, kun uusi halppis on kiinni, uusi halppis ei halua yhdistyä kun Brooklyn on kytkettynä jne... Onko kellään kokemuksia tai vinkkejä? Vai onko se nyt vain suosiolla maksettava mansikoita alkuperäisestä Nintendon ohjaimesta...?

4

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiiwaawuu

Ite tilasin Ebayn kautta Kiinasta kaksi Wiin kapulaa (motion plus) ja niihin nunchukit. Yksi setti oli noin 14€ eli kahdet sai alle 30€:lla. Hyvin ovat pelittäneet alkupareisenkin ohjaimen kanssa! Ei mitään vikaa :) Myyjä oli myynyt vastaavia yli 800 kpl ja palautteet lähes 99% positiivisia kaikista kaupoista (myy paljon muutakin sälää), joten uskalsin tilata ja kannatti!

• Jaruto

Minkähän merkkiset...? :P Oliskohan "vika" siis Brooklynissä, jos kokeilis ostaa jonkun muun kapulan vielä kolmanneks...

• vierailija k

Prismassa mulle sanottiin että pitää kaikki ohjaimet olla samoja eli en ostanut alkuperäistä, vaan annoin kummipojalle alkuperäisen lahjaksi ja ostin pari Brooklyn -ohjainta (19,90e/kpl), toimii hyvin yhdessä (vibra kyllä herkempi kuin alkuperäisessä ohjaimessa). Nyt etsin niitä lisää, kun Prisma ei niitä enää myy.

• Jaruto

Lisäksi minulla Brooklynin ohjaimessa äänet ovat liian kovalla ja muutenkin huonolaatuisemmat, eikä auta, vaikka ne konsolista laittaisikin lähes kokonaan pois. Nintendon ohjaimesta ei kuulu juuri mitään ja Brooklyn huutaa niin että kuuluu ulos asti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      72
      3136
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2135
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1359
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1314
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1287
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe