Eihän ikäeron pitäisi mitään vaikuttaa? Ei minua haittaa vaikka oletkin hieman yli 10 vuotta vanhempi - ikä on vain numeroita. Silti pelkään mitä muut voisivat ajatella. Toisaalta taas tunnen 2 pariskuntaa joilla on 10-15 vuoden ikäero eikä se ketään haittaa.
Mutta pidätkö minua liian nuorena? Enhän ole ehtinyt nähdä maailmaa vielä nimeksikään.. Pitäisitkö minua liian lapsellisena?
Pari kertaa olet maininnut olevasti "hirveän vanha", "liian vanha". Yritätkö kertoa jotain minulle vai kenties itsellesi?
Vaikka ei ikä merkkaisikaan mitään - pelkään ettet koskaan pystyisi näkemään minua muuna kuin "X:n tyttärenä". Jotenkin puheistasi voi näin ymmärtää. Mikset voi vain esitellä minua työkaverinasi - miksi sinun pitää aina mainita "sen X:n tytär"?
En uskalla paljastaa tunteita, koska pelkään hylätyksi tulemista. Keksin päässäni vain negatiivisia "mutta" -asenteita. Enhän minä voisi edes ansaita sinun kaltaista ihmistä. Omistat mahtavan luonteen sekä huumorintajun. Saat minut nauramaan.
Jatkan unelmointia - ehkä joskus uskalla puhua tunteistani.
- T
Olenko sinulle aina vain X:n tytär?
T (N)
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574