Yritin unohtaa, tiedän että parempi niin... Mutta, oikeasti tahtoisin halia ja pussailla sua niiiin, olla sun lähellä.
Ja mutta, varmaan halailet ja teet jotain muutakin jonkun muun kanssa :(
Järki sanoo niin, mutta haluaisin sun halailevan mua....
Ajatteletko mua vielä?
10
544
Vastaukset
- aina ajattelen
Tekisin sitä kyllä, jos sä vaan sanoisit haluavas. Sulle on se oma elämäsi ja mulla on omani. Voitaisiin yhdistää osia toisiinsa ja oltaisiin taas kokonaisia, mutta tulisko siitä suurempi soppa..? Luoja tietää.
- tahdon oman onnen
Riittäis nyt että saisin halia ja pussailla sua...olo olis parempi sun sylissäs.
Edes hetkiä... Ei ollut tarkoitus vaatia liikoja.
- Ei mul
oo tällä haavaa ketään toista ja ollakseni rehellinen, ei oo ollu pitkään aikaan!
Joten soita nii päästään halimaan vaik jo aika nopeeta! - en ajattele ketään
Mä en enää ajattele ketään. Tuskin ajattelenkaan ketään enää ikinä. Sain niin hyvän opetuksen, ettei tee mieli edes ajatella ketään enää ikinä. Eipä onneks ole ketään jota edes kannattais ajatella.
- oi9
Uskosinkohan tuota? Mut niin, onnellinen oot jos ei oo ketään jota ajatella. Mulla on yksi ja se kyl hyvin riittää!!!
Miks silti oot Ikävä-palstalla... *miettii ja miettii...*
- .
Ajattelen
- ei sympatioita
No komment.En kommentoi täällä tuommoisiin viesteihin mitään.Se täysin turhaa.
- humalapuhelu
Jos mä ja hän yhdistettäisiin elämämme niin siitä tulisi sen verran epävakaa soppa ettei toista mokomaa voisi tulla vastaan.
Ei olla tasapainoisia henkilöitä kumpikaan. Ei vissiin menisi mikään tasan. :D- täysvakaa
Sehän on vaanmielenkiintoista, josyksikään päivä ei ole samanlainen.Mä ainakin tykkään sellaisesta sopasta ja sellainen olis mun ja hänenkin elämä.
- kel onni on ...
En tee muiden kanssa. Yllättävää! Halailen vain hienoimpina hetkinä. Halailen mielelläni kun toinen sitä haluaa. Pussailu on jo intiimimpää toimintaa. Voi siis muuttua vahingossa helposti viattomasta. Kiihkeään kieli leikkiin. johonkin on vedettävä se raja vaikka onnea minäkin toivon elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745