en tiennyt mihin tää pitäis laittaa mut laitoin nyt tänne ku oon kummiskin itekkin teini:) eli siis kun tiiän sen et jostain verikokeista näkyy jos on raskaana mut näkyyks se ihan normaalist verikokeest vai täytyyks tutkii just sitä jotain tiettyy juttuu? ja siis en oo varma et oonko raskaana koska tein sellasen apteekki testin ja sen mukaan en oo mut sit taas mulla on just sellaisia "oireita" mitä mun täti joka on raskaana kertoo sillä olevan. niin aattelin mennä sitten verikokeisiin ja silleen.
apua?
hapsu<3
1
96
Vastaukset
Hei Hapsu!
Nykyisin raskaustesti tehdään terkkarissa ja sairaalassakin virtsasta, eli ihan samanlainen testi, kuin itsekin teit. Jos on jotain syytä epäillä, tehdään testi kai verestä? En tiedä, koska virtsasta se normaalisti näkyy kyllä aina. Eli viimeisistä kukautisista pitäisi olla vähintään se 28pv(riippuen kuukautiskierron pituudesta) sanovat herkimmät testit. Itse kyllä odottelisin sen 30-40 pv ja sitten testaisin. Nykyiset apteekin testit ovat luotettavia. Onnea?
Hupsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846