Olen ostamassa Yamahan 200hv veekuutosta , josta haluaisin kulutuslukemia.
Koneesta on Autolube poistettu, haittaako? :)
Yamaha 200hv 2-T V6 kulutus vm.2002
7
4048
Vastaukset 7
Yleensä 2t perämoottoreissa menee mailille sen verran kun siistää pikkua, 50hv =0.5L. Laskee tosin isoihin päin joten tossa 1.8-2L. Noin karkeesti.
Tärkein tieto puuttuu, missä veneessä.- neffpå
Vene olisi Salsport 620 Fast, elikkä kevyt ja nopea vene.
- Jurpolainen
Kulutuksella mailia kohdenja teholla ei ole juurikaan korrelaatiota, veneen koolla sen sijaan on. Toki yleensä 50hv on pikkuavoveneessä, 100hv vähän isommassa jne.
- Jurpolainen
Niin ja jos kulutusta haluaa katsoa per tunti niin tuossa se on varmaan 0-100 litraa tunnissa.
- yammu mies..
50hv 3-syl 2t Yamaha 22 litraa tunnissa 5500 rpm
koneen teho jaettuna 2 = kulutuksen nyrkkisääntö 2t koneis - neffpå
ok, kiitti yammu mies & muut :)
- Laskeppa uusiksi
Kenties mainitsemasi kulutus kaasarikoneissa.
Suoraruiskulla 0,8- 1,8/ maili. Vene 8 m / 900 kg, nopeus em kulutus 35-55 knots ja kone 225 optimax. Kulutus on paljon kiinni kaasukahvan asennosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331452- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554