Huomasin kun silmäilin yläosion kuvakkeita, ettei siellä ole sitä Minä-profiilin kuvaketta.
Enpä usein käy siellä, mutta ajattelin poiketa omassa profiilissani ja huomasin että puuttuu kokonaan. Tietääkö joku mistä sinne mennään nykyään ja miksi on kadonnut?
Missä Minä-profiilit?
4
62
Vastaukset
- Kadonnut MINÄ
Joo kokeilemalla pääsin sisään profiiliini. Mitähän varten se on muuttunut?
- meeriamanda
Samaa mietin aiemmin et kuvake oli poistunut tuosta rivistöstä.
Oikella on kirjaudu ja sitäkautta pääset Minäsivullesi., kun klikkaat joko nicilläsi tai viestit kohdasta.
Nuoret ohjeimoijat on kehissä ja tekevät miten haluavat, eivät kuitenkaan tajua et ikäimisetkin käyttävät nettiä. Tai sanotaanko ettei heitä pajoakaan kiinnosta.
Tää koko formaatti on keskari verrattuna jopa Subin alustaan vaikka sitäkin huononnettiin ja pahasti.
Ei Esikatselua, ei poistoa, ei kuvia ...ihan todella alkeellinen on.- :))
Oikeassa olet. Varsinkin esikatselun poisto on tosi paha juttu.
Minulta ainakin tulee nykyisin lapsuksia aina vähän väliä, murrr.
Olikohan se kovinkin kallis juttu? Epäilen.
Aamua! :))
Kun olet kirjautunut, oikeassa yläkulmassa näkyy nikkisi. Siitä kun painat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750