koska olen alkoholisti. Tänäänkin juon viinaa. Hulluja ovat jotka moista viettävät
en pidä tipatonta
13
118
Vastaukset
- =?=
Joko lärvi alkaa muistuttamaan näitä?
http://i1.trekearth.com/photos/73373/alcoholic_by_artaman.jpg
http://aijaa.com/000569307240 - Heh..
Noin kirjoittaa vain älyllisesti varsin rajoittunut ihminen.
- Kylmät kädet
Uskomaton Deja vu. Aivan kuin olisin kirjoittanut tuon tasan vuosi sitten.
- vetoasento
Unohti ottaa Stemmasta ostamansa sängyn mukaansa.
- Haimapoks
Pidän tipatonta, koska olen suurkuluttaja ja koska join kuusi - kymmenen isoa tuopillista keskiolutta lähes joka päivä viime vuoden puolella. Työttömällä kun on sitä vapaata aikaa...
- jokumaksaa
ja rahaa.....vaikka kuinka, kun joku maksaa
- Haimapoks
jokumaksaa kirjoitti:
ja rahaa.....vaikka kuinka, kun joku maksaa
Kyllä, kyllä. Työttömillä on rahaa vaikka kuinka juopotella.
- huippumia
Haimapoks kirjoitti:
Kyllä, kyllä. Työttömillä on rahaa vaikka kuinka juopotella.
Tykkään kun ei tarvii tehdä töitä juopotellessani. kyllähän töissäkäyvät mun juomiset maksaa, oon tyytyväinen siitä. Nauran niille elämäänsäkyllästyneille työmarkonaameille jotka ei uskalla elää koska on lainaa, hahaha, mä nautin ja nostan oluen. Sairaalalaskut ja kaikki myös töissäkäyvien pussista ja se on ihan oikein. En ole koskaan tehnyt töitä koska olen fiksu ja tulen toimeen muutenkin.
- cvngmvm
huippumia kirjoitti:
Tykkään kun ei tarvii tehdä töitä juopotellessani. kyllähän töissäkäyvät mun juomiset maksaa, oon tyytyväinen siitä. Nauran niille elämäänsäkyllästyneille työmarkonaameille jotka ei uskalla elää koska on lainaa, hahaha, mä nautin ja nostan oluen. Sairaalalaskut ja kaikki myös töissäkäyvien pussista ja se on ihan oikein. En ole koskaan tehnyt töitä koska olen fiksu ja tulen toimeen muutenkin.
kyl just siistii olla aamul juna-asemal ku toiset mene töihi ni sit kusasee niitten päälle, työnarkomaanit menkööt kärsimään
- Alkkoholisti
tipaton päivä tänään koska olen alkoholisti
- ------------------
Pidän tipatonta, koska tuoppi maistuu niin hyvälle, pienen tauon jälkeen. Namiinkin kyllästyy, jos syö joka päivä.
- Kk
Ainoastaan Heilaton Heinäkuu toimii meikän tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 87965
- 55712
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35594Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
- 34437
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...46423Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41419Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14411Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25408