..14 vuotiaalla likalla :) onko 75C mitää?
määritelkää isot tissit...
16
396
Vastaukset
- Dtjgdmjatgdt
Kyllä on aika isot nuin nuorelle.
- gwef
no kovinkaan isot jos et ole anorektikon kokoinen...................
- jeejee124512
Miks vitussa kaikki luulee et tissien pitäis olla isot? :DDD
- rinnat, rinnat
NIINPÄ ! : D Jostkut tykkää sellasista josta saa just ja just kii ;D
- isäs
no kyl se likal on jotai mut kundil olis jo aika överittt... ;)
- eiblaah
Ihan hyvät noikin on. Omalla tyttöystävälläni on 75F, tosin on sinua vanhempi...
- JUHJUH
Riippuu miten pukeutuu. Jos pakolla esille tuot, niin ehkä sitten näyttää isoilta, mutta yleensä se on niin, että jos normaalisti pukeutuu, pitää olla aika isot, jotta vaatetuksenkin alta näyttää isoilta.
- pilpauliina
Aika säälittävän kokoiset. En ilkeäisi itse esitellä.
T. N/20v/175cm/80kg/85G- aniiluaplip
pilpauliina:lla onkin kunnon rinnat! Noilla saa jo oikeuden osallistua keskusteluun. Vähän sama kuin miehellä seisokissa 25 cm kikkeli. Jeah, isot tissit rules! ( . )( . )
- esjonneEIole elkku
problems viljamin veljen serkun isän veljen maken serkun pojan korianterin siskol joka on 14w on 75Ö rinnat muhahhahaaa xdddddddd---dddd HV kaikki
- pikkulikka
mul on 65ö revi siitä
- Vuolevi
rintaliivien viimeinen kirjain on K, että repikää siitä senkin pienet pörröiset öööö:t
- pikkulikka
no voi se tais sittenki olla 85K
- iso_likka
pikkulikka kirjoitti:
no voi se tais sittenki olla 85K
iiiiiiiikkkk !!!!!
- etsryutguhlj
Miks naiset/tytöt pitää rintojaan oiken koreasti esillä ja sitten jos niitä vilkaisee ollaan haastamassa oikeuteen.
- verenimijä:f
lol olen tyttö kometoista täytän neljätoista kohta hienoa ei muuta, mut saan synttäri lahjaks napakorun:) joo tuo olikin olennaista.
mä tykkään sellasista rinnoista jotka on timmit eikä roiku.
koolla ei ole väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756