vieläkö ne on hyökkäilly
Ne lokit
2
94
Vastaukset
- ei - se oli vaan
se yks onneks
- Seat Ibiza
Tiedän että tarkoitit sanojasi feissarissa kun kirjoitit ettet alunperinkään ollut kiinostunut minusta, vaikka käytöksestäsi olisinkin huomannut ristiriitaisuuksia.
Kyllähän sun välinpitämätön käytös on sen mulle osoittanut alusta alkaen jo nämä kaksi vuotta putkeen.
Joten siinä ei ole mulle mitään epäselvää, eikä tarvitse siitä jankata enää kiitos.
Olen sen myöskin hyväksynyt jo ajat sitten.
Tuskin sinäkään siitä mitään mielihyvää saat vaan päinvastoin.
Mut Unelmia ja haaveita on mullakin, ne on jotain salaisia mitkä pidän itselläni enkä niistä muille läheisille tai ystävilleni kerro mutta joista voin esim tänne kirjoitella anonyymisti joskus.
Ne ei myöskään ole ollu tarkoitettu sulle ilkuttavaksi vaikka olisitkin niihin täällä törmännyt tunnustettua itsesi niistä.
Ne on mun syvintä sisintä ja mulla on oikeus tunteisiini siinä missä sullakin.
Enhän ole sun tunteita myöskään koskaan sulta kieltänyt vaan hyväksynyt ne.
Enkä koskaan oo mitään negatiivista susta missään kirjoitellut kenellekään irl. Enkä täälläkään mitään negatiivistä susta kirjoitellut sitä ennen kunnes joku alkoi mulle päätänsä aukomaan ihan selvästi täällä ja kirjoittamaan musta jatkuvasti negatiiviseen sävyyn kaikenlaisia juttuja mustamaalaten.
Kyllä sä itsekin sellaisesta vetäisit hitommoiset pultit.
Ja niinhän siinä sit kävikin kun sait itse maistaa omaa lääkettäsi, huomasin.
Typerää ja lapsellistahan se multa oli alentua samalle päänaukomis tasolle. Anteeksi siitä. Paska olo siitä vaan tuli.
Yleensä ihmisten mielipiteet toisista voivat muuttua elämänaikana koska ihmiset itsekin jotkut kehittyvät ja sitä salaa toivoin hieman sunkin kohdalla tapahtuvan vuosien kuluessa.
Mutta olen huomannut ettei elämässä toiveet toteudu.
Sä olet ihminen jonka kohdalla ei muutosta ole tapahtunut ajatuksissa ainakaan mun kohdalla muuten kun vain negatiivisempaan suuntaan.
Sen olet kyllä tehnyt selväksi.
Uskon ja hyväksyn ettei muutosta tapahdu vaikka seisoisin päälläni ja tekisin mitä tahansa.
Uskoni perustuu siihen että anteeksi olen aina itse sulta pyytänyt jos virheitä olen tehnyt tai ollut ilkeä sulle, toisin kuin sinä.
Joten tätä ärjetöntä vihanpitoa ja anteeksiantamattomuutta itseäni kohtaan en ymmärrä. Sen sijaan sun pitäs ymmärtää et jos täällä tai muualla musta juttuja jotain kirjoitat et olen sitä tai tätä ja huomaan sen niin se myös suututtaa mut ja silloin suuttuneena vastaan samalla mitalla takaisin.
Ei kenelläkään ole mitään erityisoikeutta mihinkään tylyyn käytökseen toista kohtaan mitä ei toisella ihmisellä olisi.
Ja vaikka pitäisin ihmisestä maailmassa eniten niinku oon susta joskus pitäny ei tarkota sitä että kenenkään kynnysmatoksi tai haukkimisen kohteeksi ryhdyn puolustautumatta vaikka kuinka oisinkin sellaiseksi sulle aiemmin alistunut ja kelvannutkin.
Jos oisin alusta alkaen puolustanu itseäni niinku ois pitäny, niin sun häviämisenkin jälkeen oisin ottanut sut kunnolla puhutteluun enkä päästänyt sua ku koira veräjästä ja itse jäänyt kärsimään ja miettimään asioita niinkuin tein, ihan vain rakkaudestani suhun.
Mut pahoittelut kaikista ilkeistä sanoistani vielä kuitenkin vaikka et anteeksi annakkaan mitään. Sen verran sua jo tiedän. En tarkoittanut niitä.
Tiedä se, mä en kanna kaunaa sulle mistään.
Etkä saa mua suuttumaan mistään pidemmäksi aikaa kun hetkeksi vaikka mitä teksisit niin että alkaisin sua vihata jonain päivänä joka näyttäisi olevan toiveesi.
Joten jos haluat morkata mua vielä tai vihata mua loppuelämäs tästä eteenpäin niin senkun. Tästä eteenpäin saat tehdä sitä oikein luvan kanssa ensimmäisen kerran. Mä oon pointtini jo tehnyt sulle selväksi enkä jaksa enää välittää siitä jatkossa vaikka huomaisinkin.
Aika erikoista tää oli mullekin että täällä kohdattiin toisemme.
Ja niinkuin alussa kirjoitin.
Tiedän ettet tosiaan ole ollut täällä tai muuallakaan mua kaipaamassa vaan jotain toisia ihmisiä. Sullahan niitä varmaan riittää.
Ja toivottavasti löydät sen oikeasti kaipaamasi ihmisen jota rakastat ja tulet onnelliseksi.
Rakkautta, sitä mä oon sulle aina vaan toivonu ja kaikkea hyvää alusta alkaen
sydämeni pohjasta saakka, sanot mitä sanot..
Mutta juoksemista älä lopeta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744