KIITOS

menneistä vuosista

kun tulit elämääni olin kuilun partaalla valmiina hyppäämään.tartuit rakkaudellasi käteeni ja ohjasit minut turvaan.koin kanssasi kaiken mitä toivoa voi,nautimme toisistamme,rakastimme,olimme onnellisia.kaiken kruunuksi sain perheen lapsineen,arjen ja valvottuja öitä vaippasirkuksineen.niin tästä täytyy olla kiitollinen,sillä kaikille tätä onnea ei suoda.tämä on varmaankin se elämän tarkoitus,sinun ja minun.kun nyt tiemme kulkee eri suuntiin,toivonkin sinulle kaikkea parasta mitä saada voi,kuten myös lapsillemme,että saisitte olla terveenä ja nauttisitte elämästänne,vaikka en siihen enää niin täysillä kuulukkaan.sinulle erityisesti toivoisin että löytäisit arvoisesi kumppanin joka keventäisi arkesi taakkaa osaltaan.tätä kaikkea toivon täydestä sydämestä,vielä hetken miehesi....

6

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauniisti sanottu,

lämmitti näin satunnaisen lukijankin sydäntä.

• heh.

Luulenpa,että näitä palstoja pyörittää se yksi ja sama henkilö.Aika näppärät sormet hänellä.Höyry,vain nousee,kun hän näpyttelee konettaan.

• lapsista tapellaan

Kiitos! Löydän jonkun yh iskän itselleni.Tietääpä millaista on pyörittää yksin perhe-elämää.Sinusta,kun ei siihen ollut.

• tuul-neiti.

tuula-neiti
        Ja tuo uusintapyyntö kertoo siitä että olet hyväpilluinen. Kukaan ei halua uusintaa minun kanssani, olen siis huonopilluinen. En saa siis muuta kuin kertakäyttöisiä irtomunia.

• entisesi

Toivottavasti voidaan olla edes ystäviä jatkossa.Ehkäpä voidaan perhejouluja viettää uusien kumppanien kanssa saman katon alla.Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan.Viitsi riidellä kuitenkaan.Sinulla kuitenkin parempi mäihä saada se uusi,koska lapset eivät ole häiriöksi.

• menneistä vuosista

on kiva kun löytyy vertaistukea...no minun mäihät nyt on mitä on,juuri äsken toin lapset exän luota viikonlopuksi itselle,ja samalla kirjoitin alle erohakemuksen 2.vaiheen.hieman haikea olo on,mutta sitä se oli jo kun suhteessa seinä nousi pystyyn.meillä ero oli yhteinen päätös,eikä siihen liittynyt dramatiikkaa.entäs sulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe