Hei,
parin viikon päästä olisi ensi-ilta lasten teatterilla, ja nyt on päässyt käymään niin että oma käsikirjoitus hävinnyt, "Pipsa Lonka- Tuhkaa ja höyheniä"- niminen teos. Onko jollakin tunnuksia netin teatteri sivulla, josta saisi tuon näytelmän? Itse en rupea tuota 150€ sen takia maksamaan. Ja jos on, oi olisit pelastava enkelini, jos laittaisit sen minulle yksityiseen s-postiin. Kiitos ihan valtavasti etukäteen, ja jos en kirjoitusta saa, niin haluan edes nettisivun nimen missä se näkyy kokonaan. Kiitos!♥
Nopeasti apua!!!!
Enkeliä etsimässä!
1
160
Vastaukset 1
Soitto näytelmäkirjailijaliittoon ja selität tilanteen? Ne on ihan ihmisiä siellä ja ymmärtää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116895
- 83880
- 63840
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554