Palasin kotihoidontuelta sovitusti töihin ja sain samontein potkut (taloudelliset syyt)
Voinko nyt jatkaa kotihoidontuella vai miten tää nyt kuuluu mennä? Ilmoitanko vain kelaan että näin kävi ja homma jatkuu??
Kotihoidontuelta töihin ja työttömäksi
6
313
Vastaukset
- 254625t245g
Et sinä kotihoidontuella voi jatkaa kun et enää ole töissä.
Homma jatkuu niin että nyt olet työtön. Ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi ja saat sen mukaan tukia. Omalta kannaltasi tilanne on sikäli parempi, että työttömyyskorvaus on suurempi kuin tuo kotihoidontuki.- öööööööööö
kyllä kotihoidon tukea ssaa jos muksu on alle 3 v.
- sossupaholainen
Kotihoidin tuen saa jos lapsi on alle 3 vuotias eikä ole kunnallisessa päivähoidossa. Sinun työpaikallasi tai sen puuttumisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
- ............
Ei työ ja kotihoidontuki liity mitenkään toisiinsa.
- .....
............ kirjoitti:
Ei työ ja kotihoidontuki liity mitenkään toisiinsa.
Liittyy se sen verran ettei työssä kai saa olla ;-)
- ymmyrkäinen
..... kirjoitti:
Liittyy se sen verran ettei työssä kai saa olla ;-)
Saa olla töissäkin, jos lapsella ei ole kunnallista hoitopaikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423