Olen 45 v nainen jolla jo pitkältä ajalta nivel- ja lihaskipuja ja "tuntematon reumasairaus" diagnoosi. reilut 2 v sitten diagn. ihopsori joka aiheuttanut lääkärien mukaan nilkkaan nivelrikon.nilkka luudutettu ja olen nyt sairaslomalla.onko kellään kokemusta voiko tällainen psori levitä tuhoten niveliä muuallakin kropassa? Vinkkejä toipumiseen?
Vastaukset 4
- Mikä ihopsori
se sellainen on joka nivelrikon aiheuttaa??!! Oletko nyt ihan varma tuosta?
- Kipsinkanssa
Lääkärin kanta oli se että psori on mennyt niveleen ja nimenomaan kysyin että ihopsoriko voi näin tehdä ja vastaus oli että kyllä.
- pirtelö
Vaihda viljat kasviksiin ja syö D-vitamiinia.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm- Kipsinkanssa
Kiitos linkkivinkistä.itse suosin mahdollisimman selkeää ruokavaliota ilman lisäaineita joten kasvisruoka on mieleeni erityisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116895
- 83880
- 62835
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554