Hei! Olen -97 vuonna syntynyt tyttö Raumalta. Etsisin lapsenvahdin töitä koulun jälkeen, ja viikonlopuiksi. Olen kokenut hoitaja ,vauvoista koulu-ikäisiin , tytöistä poikiin. Palkasta voidaan sopia mutta tässä hieman mitä olen ajatellut :
Ma-to : n. 5e/tunti
pe-su : n.8e/tunti
Kysy rohkeasti lisää! Joko sähköpostitse: [email protected] TAI numerolla: 0401657057 :)
Lapsenvahti hakee töitä Raumalta!
5
232
Vastaukset
- voi näitä nykynuoria
sinähän olet vasta14-vuotias. Eikai kukaan halua palkata 14-vuotiasta lasta hoitamaan omia lapsiaan. Kasvahan muutama vuosi vielä etsi sitten töitä. Sinulla on vielä peruskoulukin kesken. Vähintään 17-vuotias pitää olla, mielellään tietysti täysi-ikäinen.. Hoida sinä tuttaviesi ja sukulaistesi lapsia kun kokemusta kerta on mutta ei sinua kukaan ventovieras palkkaa.
- kolmen lapsen äiti
en vois ikinä kuvitellakkaan palkkaavani lapsilleni 14-vuotiasta hoitajaa
- huohh..
Juu en minäkään voisi palkata lasta hoitamaan omia lapsiani!! :o
Joku järki pitää silti olla, ei sentään ihan hullu! - JK
VAI IIN
- Lennu
Täällä Lastenhoitaja.Olen MLL:n kurssin käynyt ja perehdytyksen ja koulutuksissa.Olen hoitanut kaiken ikäisiä lapsia.Olen MLL:ssä töissä.Välillä on monta keikkaa viikossa ja toisinaan 0.Voisinko tulla vaikka sinun lapsia hoitaa välipäivinä,vkl:na? Palkka sovittavissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847