V-sarjan diesel mersussa 2005 asennettu Webasto thermo top c nyt reistaillut. Avasin sen ja huomasin että höyrystinverkko ja kangas puuttui kokonaan. Kuuluuko kyseisessä mallissa olla se verkko? Kuvia olen yrittänyt hakea ja korjaamoille soitellut mutta kukaan ei osaa sanoa juuta eikä jaata. Oire= kun webaston käynnistää se puhaltaa 2-3 minuuttia ja sammuu. Polttoainepumppu, vesipumppu ja paloilma puhallin toimii hehku näyttää siistiltä. Oisko vika siis siinä höyrystimessä?
webasto thermo top
6
511
Vastaukset
- eno11
pitää olla verkko. tarkista että poltto ainetta tulee varmasti putken päästä
- webastosalatiede
Kiitos ohjeesta.
- ml
Mulla on uusi Webasto thermo ja laite lähtee käyntiin ok ,mutta siälle autoon ei tule lämmintä,vaikka puhallin on maksimi asennossa ja lämpö täysillä.Lämmityslaitteen puhallin käy tosi hitaalla nopeudella eikä sitä saa säädettyä ainoastaan jos on virta kytketty.Siis onko asennus ok ?
- ei automaatti-ilmast
ml kirjoitti:
Mulla on uusi Webasto thermo ja laite lähtee käyntiin ok ,mutta siälle autoon ei tule lämmintä,vaikka puhallin on maksimi asennossa ja lämpö täysillä.Lämmityslaitteen puhallin käy tosi hitaalla nopeudella eikä sitä saa säädettyä ainoastaan jos on virta kytketty.Siis onko asennus ok ?
Ei sen puhaltimen kuulukaan kovasti huutaa webaston ohjaamana, eikä tosiaan tottele sitä hantaakia, jos webaston puhallinkäyttö on asennettu suoraan etuvastuksella. Vesikierrossa voi olla jotain hämminkiä, jos ei lämmintä tule.
- ml
ei automaatti-ilmast kirjoitti:
Ei sen puhaltimen kuulukaan kovasti huutaa webaston ohjaamana, eikä tosiaan tottele sitä hantaakia, jos webaston puhallinkäyttö on asennettu suoraan etuvastuksella. Vesikierrossa voi olla jotain hämminkiä, jos ei lämmintä tule.
Auto on uusi vasta 18000km ajettu takuu on voimassa myös webaston asennuksen osalta otan asiasta selvää heti tulevalla viikolla.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- eno111
Kerro meille sitten mikä oli syy, oliko asennuksessa unohtunut jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683