Svetoon naisiin

Tiedon janoava

Hei asiasta perillä olevat. Mistä sieltä niitä tyttöjä saa ja missä käyttee hoitaa hommat niiden kanssa?

10

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä siul tietoa

      Ei myö vastata siulle, jos vastataan niin seuraavaksi kysyt meiltä miten se homma hoidetaan niiden kanssa.

    • .:-)

      No ei sit :-)

    • tiedon janoava

      Okei. Alan sit ryyppää

    • Sulli tuli kuusta

      Good idea.
      Siin ei mee, ku maksa, mutta tuossa sveton hommassa menee koko kroppa, ja ennen sitä ennättää tarttua muihinkin.

    • naappuli

      niitä naisia hakataan, raiskataan,nöyryytetään ja ikää ei välttämättä edes 15. kuka haluaa kannattaa moista touhua??! voiko panettaa niin paljon että inhimillisyys unohtuu?!!! voi v.... mitä sikoja voi maailmaan mahtua!! seuraavaksi varmasti joku hehkuttaa että itsepä ovat ammattinsa valineet ja jotku jopa tykkäävät!!

    • markkinarakoa

      Pakkohan se on huorissa käydä kun imatran naiset on ynseitä pihtareita.

      • Mielikuvitusta lisää

        Esimerkiksi nimimerkin markkinarakoa ongelma on perin yksinkertainen. Suurin puute on se, että oma tarjolla oleva "tuotos" ja imatralainen kohderyhmä eivät kohtaa, koska markkinarakoa ja muut kaltaisensa eivät ole yksinkertaisesti osanneet riittävästi tuotteistaa ja markkinoida omaa tuotettaan.

        Jos ongelma on yksinkertainen, niin siihen on periaatteessa ihan yksinkertainen ratkaisukin: omasta vehkeestä täytyy tehdä niin haluttu, että sitä jopa jonotetaan oven takana. Tässä tärkeässä työssä ei auta mahdollisten asiakkaiden arvostelu - asiakashan, siis tässä tapauksessa imatralainen nainen, on aina oikeassa.

        Toisaalta tosiasiahan on se, että kilpailu asiakkaista, siis tässä tapauksessa imatralaisista naisista, on kovaa ja valitettavasti tässäkin kilvassa palveluhenkisyys ratkaisee. (KVG: Palvelumuotoilu) Jos et osaa paketoida omaa tuotettasi myyväksi kokonaisuudeksi, joudut mahdollisesti hiomaan vielä hetken taitojasi. Voit esimerkiksi toteuttaa oman tuotteesi tutkimus- ja kehitystyön yhteistyössä rajan takaisen maksullisessa asiakaspanelin kanssa.

        Suosittelisin kuitenkin, ettet siinäkään tapauksessa heittäisi eurojasi kankkulan kaivoon, vaan yrittäisin oppia tuostakin sijoituksesta. Kyllä pahnan pohjimmainenkin oppii ajamaan vaikka luksusautoa, jos tahtoa ja motivaatiota riittää!


      • 2+9
        Mielikuvitusta lisää kirjoitti:

        Esimerkiksi nimimerkin markkinarakoa ongelma on perin yksinkertainen. Suurin puute on se, että oma tarjolla oleva "tuotos" ja imatralainen kohderyhmä eivät kohtaa, koska markkinarakoa ja muut kaltaisensa eivät ole yksinkertaisesti osanneet riittävästi tuotteistaa ja markkinoida omaa tuotettaan.

        Jos ongelma on yksinkertainen, niin siihen on periaatteessa ihan yksinkertainen ratkaisukin: omasta vehkeestä täytyy tehdä niin haluttu, että sitä jopa jonotetaan oven takana. Tässä tärkeässä työssä ei auta mahdollisten asiakkaiden arvostelu - asiakashan, siis tässä tapauksessa imatralainen nainen, on aina oikeassa.

        Toisaalta tosiasiahan on se, että kilpailu asiakkaista, siis tässä tapauksessa imatralaisista naisista, on kovaa ja valitettavasti tässäkin kilvassa palveluhenkisyys ratkaisee. (KVG: Palvelumuotoilu) Jos et osaa paketoida omaa tuotettasi myyväksi kokonaisuudeksi, joudut mahdollisesti hiomaan vielä hetken taitojasi. Voit esimerkiksi toteuttaa oman tuotteesi tutkimus- ja kehitystyön yhteistyössä rajan takaisen maksullisessa asiakaspanelin kanssa.

        Suosittelisin kuitenkin, ettet siinäkään tapauksessa heittäisi eurojasi kankkulan kaivoon, vaan yrittäisin oppia tuostakin sijoituksesta. Kyllä pahnan pohjimmainenkin oppii ajamaan vaikka luksusautoa, jos tahtoa ja motivaatiota riittää!

        Hyvä kirjoitus, mutta nämä täällä, kuten tuo aloittaja, ei ne ymmärrä mitään tuosta kirjoituksestasi .Aivokapasiteetti ei riitä käsittelemään sitä...


    • Mielikuvitusta lisää

      Ei haittaa vaikka ihan kaikki eivät kärryillä kestäisikään - enhän missään maininnut kirjoitukseni kohderyhmää. Ilmeisesti kuitenkin ainakin Sinut tavoitin... ;-)

    • persettä mulle!

      Pitäs saada persettä. Alkaa olla täynnä noi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe