Olen niin kiimoissani..
Terror!
26
281
Vastaukset
- pyhhh
hah hah apina
- silisipsis
apinallakin on himot.
- antaisin
Tiedän ainakin yhden, jota panettaa ja haluttaa, muttei kerro sitä mulle, jostain syystä ??
- niinonkii
Minua ainakin. Ja useinkin, kun vain ajattelen häntä. Mutta se ei käy se ei käy se ei kerta kaikkiaan käy. Täytyy vain unelmoida. :(
- i just drea...
niinonkii kirjoitti:
Minua ainakin. Ja useinkin, kun vain ajattelen häntä. Mutta se ei käy se ei käy se ei kerta kaikkiaan käy. Täytyy vain unelmoida. :(
mullakin: se ei käy,se ei käy,se ei kertakaikkiaan käy :)
- 5+9
Ai on lissulla tälläinen tilanne tällä kertaa.
Onkohan sillä lääkitys ? Tosin ei näytä ainakaan harhoihin auttavan. - nii no
terroristi vai mikä?
- noooooooo
oliko maukkaat pers panot t:n kanssa?
- Kiltti.
se ei ole t.
saat tulla viemään sen neitsyyden koska vaan. - ou jeah
Kutaa teki,vielki aukkoa kihelmöi.Voisi ottaa uusinta kierroksen.
- minäkö ?
Kiltti. kirjoitti:
se ei ole t.
saat tulla viemään sen neitsyyden koska vaan.kuka siellä nyt ... :o
- Kiltti.
minäkö ? kirjoitti:
kuka siellä nyt ... :o
sinä. jos helpottaa törkyajatuksia, kun tiedät vieneesi multa sen. jotain korvaamatonta. mä annan sen sulle, saat tehdä sen ihan miten haluat. kovaa tai hellästi.
- äläs nyt
Kiltti. kirjoitti:
sinä. jos helpottaa törkyajatuksia, kun tiedät vieneesi multa sen. jotain korvaamatonta. mä annan sen sulle, saat tehdä sen ihan miten haluat. kovaa tai hellästi.
Ei mä niin törky ole :/ enkä mä halua viedä mitään jos siitä ei voi tulla jotain pysyvää!! ja tietysti hellästi.
- sick mind
ou jeah kirjoitti:
Kutaa teki,vielki aukkoa kihelmöi.Voisi ottaa uusinta kierroksen.
Seuraavalla kerran syötän sen sille.
- Kiltti.
äläs nyt kirjoitti:
Ei mä niin törky ole :/ enkä mä halua viedä mitään jos siitä ei voi tulla jotain pysyvää!! ja tietysti hellästi.
sun törkeys on välillä kyseenalaista. sen hellästi ottaminen voisi tuoda lähemmäksi jotain pysyvää.
- niin mut
Kiltti. kirjoitti:
sun törkeys on välillä kyseenalaista. sen hellästi ottaminen voisi tuoda lähemmäksi jotain pysyvää.
mulla on tarpeeni, niinkuin muillakin ja joskus jutut lähtee lapasesta. Olen vain hänen kanssaan josta voi tulla jotain pysyvää, en muiden!
- Kiltti.
niin mut kirjoitti:
mulla on tarpeeni, niinkuin muillakin ja joskus jutut lähtee lapasesta. Olen vain hänen kanssaan josta voi tulla jotain pysyvää, en muiden!
tarve törkeyksien kirjoitteluun? oikeasti siitä tulisi luultavimmin pysyvää, jos se hellä asenne jatkuisi. mutta jos se pysyvä on jo löytynyt, niin onneksi olkoon munkin puolesta.
- Ei ole vielä
Kiltti. kirjoitti:
tarve törkeyksien kirjoitteluun? oikeasti siitä tulisi luultavimmin pysyvää, jos se hellä asenne jatkuisi. mutta jos se pysyvä on jo löytynyt, niin onneksi olkoon munkin puolesta.
kainalossa ketään, mutta ..... odottelen kyllä viestiä mut.... jos olet hän keneksi sinut luulen... ei se olisi hassumpi juttu vaikka niin kävisikin.Oikeesti en nyt tiedä kuka ja koska ja miten...... pitää tutustua ja katsoa miten luonteet ja tavat osuu kohdilleen, eihän sitä pelkällä ihastumisella pitkälle pääse jos kaikesta muusta tulee riitaa. Olen minä oikeesti ihan kiltti nalle,eikä minua tarvitse pelätä.
- oikeesti :(
Ei ole vielä kirjoitti:
kainalossa ketään, mutta ..... odottelen kyllä viestiä mut.... jos olet hän keneksi sinut luulen... ei se olisi hassumpi juttu vaikka niin kävisikin.Oikeesti en nyt tiedä kuka ja koska ja miten...... pitää tutustua ja katsoa miten luonteet ja tavat osuu kohdilleen, eihän sitä pelkällä ihastumisella pitkälle pääse jos kaikesta muusta tulee riitaa. Olen minä oikeesti ihan kiltti nalle,eikä minua tarvitse pelätä.
Mä olen liian kiltti ja ujo, en siksi kelpaa kenellekkään.Kaikki haluu jonkun rämäpään.
- Kiltti.
Ei ole vielä kirjoitti:
usko sun kiltteyteen tarvinnee vielä hieman vahvistusta. täytyy toivoa, että muut asiat sujuisi hyvin. eikä ne riidat, vaan kyky sopia. tämän keskustelun perusteella ollaan samalla linjoilla ainakin yhden tärkeän asian suhteen ja muutaman muunkin.
- kyky sopia
Kiltti. kirjoitti:
usko sun kiltteyteen tarvinnee vielä hieman vahvistusta. täytyy toivoa, että muut asiat sujuisi hyvin. eikä ne riidat, vaan kyky sopia. tämän keskustelun perusteella ollaan samalla linjoilla ainakin yhden tärkeän asian suhteen ja muutaman muunkin.
heh:) en tiedä uskotko, mutta jos mä suutun... siis enhän mä edes oikeen suutu koskaan, mut tuiskasen jonkun jutun ja .. muutaman ärräpään... siinä se. Riitoja tietysti tulee, mutta mun kanssa ei koskaan mitään isoa rähinää saa aikaiseksi, ei ainakaan pitkää mykkäkoulua, kyllä se hymy sieltäkin ..... :)
Kukahan sä muuten olet ? :o - Kiltti.
kyky sopia kirjoitti:
heh:) en tiedä uskotko, mutta jos mä suutun... siis enhän mä edes oikeen suutu koskaan, mut tuiskasen jonkun jutun ja .. muutaman ärräpään... siinä se. Riitoja tietysti tulee, mutta mun kanssa ei koskaan mitään isoa rähinää saa aikaiseksi, ei ainakaan pitkää mykkäkoulua, kyllä se hymy sieltäkin ..... :)
Kukahan sä muuten olet ? :osä voit sanoa mitä vaan, vasta käytännönkokemuksen myötä voin todella uskoa. kun ei vain liian törkeitä juttuja tulisi sen kahden sekunnin kuumentumisen aikana :) mykkäkoulujen oppimääriä ei munkaan mielestä parisuhteessa kuulu suorittaa. mutta se nopea kuumentuminen voi olla jossain muussa asiassa ihan mukavaa. kuka itse olet. kyseletkö noin vaikeita aina muulloinkin :)
- aavistus
Kiltti. kirjoitti:
sä voit sanoa mitä vaan, vasta käytännönkokemuksen myötä voin todella uskoa. kun ei vain liian törkeitä juttuja tulisi sen kahden sekunnin kuumentumisen aikana :) mykkäkoulujen oppimääriä ei munkaan mielestä parisuhteessa kuulu suorittaa. mutta se nopea kuumentuminen voi olla jossain muussa asiassa ihan mukavaa. kuka itse olet. kyseletkö noin vaikeita aina muulloinkin :)
Jaaha:) ja kenellä nyt on törkeydet mielessä ;D mä teen yleensä kaiken niin hyvin kuin pystyn, että...khöm ;) no joo...eihän näistä asioista tiedä kuin viettämällä aikaa toisen kanssa ja se oikea luonne tulee esille kyllä hyvin pian. Enkä mä niin kovin vaikeita kysele... yleensä se on niin päin, että minulta kysytään :o
- Kiltti.
aavistus kirjoitti:
Jaaha:) ja kenellä nyt on törkeydet mielessä ;D mä teen yleensä kaiken niin hyvin kuin pystyn, että...khöm ;) no joo...eihän näistä asioista tiedä kuin viettämällä aikaa toisen kanssa ja se oikea luonne tulee esille kyllä hyvin pian. Enkä mä niin kovin vaikeita kysele... yleensä se on niin päin, että minulta kysytään :o
mä taidankin miettiä niitä törkeyksiä lopun yötä omassa mielessäni :) voin sullekin kertoa joskus, jos haluat tietää.
ehkä sitä ajan viettämistä pitäisi pohtia. kun kerran hankaliin kysymyksiinkin olet jo tottunut. lupaan ettei tuu liian pahoja heti alkuun :) "hoiteletko näitä meidän välisiäkin asioita huolella ja niin hyvin kuin pystyt, kaikilla tavoin?" mietin sitä. hyviä unia :) - mieti sitä ;))
Kiltti. kirjoitti:
mä taidankin miettiä niitä törkeyksiä lopun yötä omassa mielessäni :) voin sullekin kertoa joskus, jos haluat tietää.
ehkä sitä ajan viettämistä pitäisi pohtia. kun kerran hankaliin kysymyksiinkin olet jo tottunut. lupaan ettei tuu liian pahoja heti alkuun :) "hoiteletko näitä meidän välisiäkin asioita huolella ja niin hyvin kuin pystyt, kaikilla tavoin?" mietin sitä. hyviä unia :)Kyllä meikä hoitaa ja huolehtii :) Hyvää yötä.
- herttaista
mieti sitä ;)) kirjoitti:
Kyllä meikä hoitaa ja huolehtii :) Hyvää yötä.
tuntemattomat solmivat seurustelusuhteen keskenään netissä. No ainakin ikävä helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251