Kolmannen raskauden aikana auraton migreeni muuttui auralliseksi. Näköhöiriöt, kasvojen ja käden puutumisoireet, puhekyvyttömyys ja kirjoituskvyttömyys tulivat. Söin raskauden jälkeen Emconcoria, koska kohtauksia alkoi tulemaan n. kerran viikossa. Emconcor aiheutti pyöryilyä. Aika laajasti on eri mömmöt kokeiltu ja Emconcor on ollut paras muuten.
Tällä viikolla ollut jo 2 päivänä auraoireet silmässä, otan lääkkeen ja saan vain pienen säryn, huono olo, väsyttää, huimaa jne...
Onko normaalia, että migreeni noin muuttuu, kai raskaana voi muuttua, mutta että noin rajusti. Pitäisikö ottaa neurologiin yhteyttä? Neurologi totesi aikoinaan komplisoituneen migreenin.
raskaus muutti migreeniä
sahalaitainen
1
278
Vastaukset
- migreeniätäälläkin
Mulla on joskus teininä ollut migreeniä ja poissa oli vuosia kunnes nyt synnytyksen jälkeen päänsäryt alkoivat jälleen. Tänään oli pahin, lähti näkö, puhekyky ja puutui käsi. Sen jälkeen alkoi päänsärky ja meinas laatta lentää.. kyllä säikäytti ja kovin, tuntui että kuolen. onneksi netistä saa tietoa ja keskiviikkona on lääkärineuvola jos jotkuu lääkkeet saisin.. raskausaikana ei ollut mitään... huoh nyt pelottaa jos kohtaus yllättää kun mies on töissä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701