Tervehdys
Vieläköhän Fiskari 25 venettä valmistetaan? Olen etsinyt puhelinnumeroa veneveistämö Valkoselle, ja nyt eräässä vanhassa Finnboatin julkaisussa huomasin Valkosen kuolinilmoituksen vuodelta 2010. Onkohan Valkosen poika jatkanut isänsä ansiokasta työtä veneenvalmistajana vai onko niin että ko. upea perinteitä kunnioittava venemalli on painunut historiaan ja valmistus lopetettu? Jos joku asiasta tietää olisin kiitollinen jos voisi valaista minuakin miten asian laita on.
Fiskari 25
7
3373
Vastaukset
- W. Gjerstadt
Oli muuten aikanaan tehdasvalmisteisten rumimpia veneitä. Kaikki hyttimallit oli kuin väärinpäin käännettyjä istuma-ammeita ikkunoilla.
- laiturikoristeet
Ruma ei aina kerro käytettävyydestä. Ei se varmaan kaikkien silmää miellytä muttei kaikkien veneiden käytettävyys rajoitukkaan laiturikoristeena olemiseen.
- Bellallaaa
Kauneus on katsojan silmässä, ihan asiallisen näköinen toisin kuin useimmat nykyajan veneet, jotka ovat myös epäkäytännöllisiä, kapeat sivukannet, maihin nousun vaikeus keulasta,ym. Se on kelvollinen meripaatti. Onneksi on käytettyjä myynnissä, jos ei uutta saa
- Uuttöö
Miksei vene voisi olla sekä käytännöllinen että tyylikäs?
- petunia80
ihan hyvältä minun silmän näyttää . muutaman vuoden fiskarilla seilannu. käytettävyys hvä...
- K30
Yhden toisen pikkufiskarin (Kirri 24) muotit ovat vielä jonkinlaisessa hahmossa valmistajalla.
Taitaa kansirakenteeksi löytyä avomalli, perähytillä varustettu ja retkimalli.
- Fiskari 25 TK
Taisin ostaa viimeisen veneen, joka Valkosen veistämöltä valmistui. Omani on Fiskari 25 TK, eli se kokonaan katettu malli ja olen ollut veneeseeni, enemmän kuin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822