Iiik, lumilautailu :oo

täytyy mennä

Lupasin isosiskolleni että tulen hänen kanssaan lapissa lumilautailemaan. Koskaan minua ei ole kiinnostanut lumilautailu tai laskettelu. Isosiskoni osaa jo lumilautailla, enkä ole varma laittaako hän minut jollekkin kurssille vai opettaako itse. Toivottavasti opettaa.

Noniih, kuitenkin kertokaapa omasta ensimmäisestä lautailukerrastane. Onko se vaikeaa? Vaarallista? Kivaa?

Ja meneekö se lauta kovaa >.<

En tykkää kovasta vauhdista o.o

Joo en tiiä mitään lumilautailusta, en oo ees ikinä nähny kenenkään livenä lumilautailevan.

3

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa mennä jonnekin alkeis kurssille. ja jos et pidä kovista vauheista niinpysyttele nää ekat kerrat iha jossain mini rinteessä jossa on joko matto hissi tai naru hissi niin totuttelet. siihen minun ensinmäinen laskukerta oli aika haastava ja hieman ärsyttävä koska piti rassata siteiden kanssa. lauta eimenene kovaa jos osaat hallita lautaa se yleensä kurssilla opetetaan.tai kannattaa sanoa siskollesi että et erityisemmin pidä lautailusta.

• 1324354657687980

Mä kävin tänää ekan kerran lautailee ja se oli vaikeeta, kaaduin varmaa 20 kertaa mut en pahasti :D mut ei se vaarallist oo jos hallitsee laudan ja pitää vauhdin hiljasena. Sit ku ekan kerran pysyy koko rinteen pystys ni tulee huippufiilis ! Kannattaa ainaki kokeilla (:

• täytyy mennä

Joo, musta on tullu nyt vähä innostuneempi :) Eihän siinä mitään jos kaatuu, sehän tekee kaikesta vaan hauskempaa :))

Ja ties mikä luonnonlahjakkuus musta paljastuu x)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1061
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe