kuinka iso mahdollisuus on, että hedelmöitys tapahtuisi jo samana päivänä kun on ollut yhdynnässä?
kuinka iso mahdollisuus`?
6
197
Vastaukset
- ............
Mikä kysymys tuo nyt on? Siittiöt kuitenkin elävät naisen elimistössä joitain päiviä, joten jos olet lauantaina ollut yhdynnässä niin hedelmöittyminen voi tapahtua vaikka maanantaina.
Tai hedelmöittyminen voi tapahtua samana päivänä jos ajoitus on oikea.- ............
Itselläni ainakin oli niin että olin yhden ainoan kerran viikkoihin yhdynnässä ja hedelmöittyminen tapahtui juuri samana päivänä.
- 80o,5o89
............ kirjoitti:
Itselläni ainakin oli niin että olin yhden ainoan kerran viikkoihin yhdynnässä ja hedelmöittyminen tapahtui juuri samana päivänä.
Sitten sinulle osui juuri ovispäivä, tai ovis parinpäivän sisällä yhdynnästä!
- TKIEOLUYE
Jos ovulaatiosi sattuu olemaan juuri silloin kuin harrastat sexiä, on hedelmöittymisen mahdollisuus suuri.
- nuo siittiöt myös elävät sisälläsi joitain päiviä (n.2-3) eli jos harrastat sexiä vaikka kaksi päivää ennen ovulaatiota voit silti raskautua.
- kun ovulaatio tapahtuu, on hedelmöitys mahdollinen VAIN
noin seuraavat 24 TUNTIA! Eli jos ovulaatiosi oli kaksipäivää sitten, ja harrastat sexiä, et suurella todennäköisyydellä enää raskaudu. - Tässä sinulle tietoa
OVULAATIO:
-Ovulaatio tarkoittaa munasolun irtoamista munasarjasta.
-Munasolu irtoaa vuorotellen oikeasta tai vasemmasta munasarjasta.
-Munasolut kypsyvät yksi kerrallaan irtautumista varten, munasarjoissa on siis eri kypsymisvaiheissa olevia munasoluja.
OVULAATION JÄLKEEN:
Kun munasolu on irronnut, se siirtyy munanjohtimeen ja alkaa liikkua kohtua kohti. Munasolu säilyy elinkykyisenä 24 tuntia jonka jälkeen se EI VOI HEDELMÖITTYÄ.
Siittiöiden säilyminen vaihtelee, mutta yleensä ne ovat toimintakykyisiä 3–5 päivää, joten ovulaatiota edeltävät päivät ja ovulaatiopäivä ovat hedelmällisimmät, eli päiviä, joina yhdynnästä seuraava raskaus on todennäköisin. - Ei auta nyt muu!!
USKO nyt jo, että et voi olla varma isästä ennen sitä isyystestiä!
Sinun on nyt vaan pakko odottaa sitä, ja vaikka kuinka nolottaisi, se on silti tehtävä!
Onneksi sinun ei tarvitse itse siihen osallistua, muutakuin kertomalla isäehdokkaiden nimet ja mahdolliset puhelin numerot jos satut niitä tietämään. Tämän jälkeen lastenvalvoja kutsuu isäehdokkaat yksitellen tapaamiseen jossa kertoo mistä kysymys ja ohjaa verikokeille.
Oikeasti et voi mitenkään olla varma (vaikka se ovulaatio yleensä tapahtuukin kierron puolivälissä) koska se ovulaatio tapahtuu, voi heittää parilla päivällä suuntaan jos toiseen. Jos vaikka raskaus tai ovulaatiolaskuri näyttää että ovulaatio on 17 päivä, niin se voikin olla myös 18 tai 19 päivä
tai sitten 16 ja 15 päivä.... Ikinä ei voi olla 100% varma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959