Rintaliivit ja turvatarkastus?

Naismatkustaja!

Moi,

Tulipa mieleen, että hälyttääkö portti jos naisella on sellaiset rintaliivit yllä, jossa on ne kaarituet? Minulla ainakin on metalliset kaarituet.

8

4508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaarituella

Ei kannata sellaista murehtia, koska suurimmalla osalla naisista on kaarituellisia liivejä. Konehan piippaisi jatkuvasti ja tulisi kaaosv turvatarkastuksessa.

• Naismatkustaja!

Kiitos oikein paljon!

• piippaa jos piippaa

Kyllä ne voi piipata. Sitten jatketaan kapulalla ja käsikopelolla. Mitäpä sitä murehtimaan. Läpi pääsee sellaisillakin liiveillä.

• Naismatkustaja!
        piippaa jos piippaa kirjoitti:

Kyllä ne voi piipata. Sitten jatketaan kapulalla ja käsikopelolla. Mitäpä sitä murehtimaan. Läpi pääsee sellaisillakin liiveillä.

Okay, täytyy mainita "bra arch support"

• 18 + 14

Joskus "pääsin" verhon taakse kapulatarkastukseen. Siellä kun yläkropan kohdalla piippaili, tarkastaja kysyi, onko kaaritukiliivit. Totesin, että on, eikä siinä mitään sen kummempaa sitten ollut. Tosi kengätkin piippasivat ja ne sitten läpivalaistiin ja ne olivat todennäköisesti aiheuttaneet porttien piippaamisen. Yleensä ei ole tullut mitään hälytystä.

• Naismatkustaja!

Siinähän sitten tarkastaja pistää sormet rintaliivien väliin kohdalla sormet. ;D

Kiitos myös sinulle! ;)

• Naismatkustaja!

Sain juuri nyt sähköpostiin vastauksen

Kopio:

Hei,

Kiitos tiedustelusta!

Kyseinen tuote on sallittu sekä käsimatkatavarassa että ruumaan
      menevässä matkatavarassa. Tuotteen voi pitää myös yllä.

Ystävällisin terveisin,

Kysymys: ObjectName : Kaarituet
      > rintaliivissä |

Suomen Turvaprojektit Oy

• Joskus voi olla

Riippuu siitäkin, miten herkäksi kone on kalibroitu.

Minulla on joskus hälyttänyt ihan tavallisten (ei siis kaarituellisten) rintaliivien hakasistakin.

Olen varma että juuri se oli syy, sillä portin hälytettyä minut tarkastettiin kädessä pidettävällä laitteella, ja kun virkailija liikutteli sitä ympäri, niin se piippasi vain ja ainoastaan rintaliivien hakasten kohdalla (ei siis esim. kenkien kohdalla).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      135
      7167
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4961
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4312
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      297
      1755
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1506
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe