Uskonto: helvetti, saatana, perkele
Ruumis: vittu, hitto
Joo kaikki paskat ja perseet siis kuuluu ruumiiseen, jos joku ne kirosanoina ajattelee. Mä en.
Käytättekö enemmän uskonto- vai ruumiskirosanoja?
18
155
Vastaukset
- hahahaa
:DDDDDDDDDD mikä kysymys! kyllä niitä kaikkia tulee huudeltuu :DDD
- En harrasta
En kiroile.
- 17v poika
Eniten tulee kiroiltua saatanaa ja perkelettä :DDD Ne tulee vaan jotenki nii luontavasti tuolta sisimmästä.
Vittua en edes laske enää kirosanaksi, koska sitä käytetään niin paljon että menee jo normaalista sanasta.. - Mewyyh
hupsistas44tana
- 21345675432
Kuuluuko teiän mielestä kiroilu tyttöjen suuhun? Siis semmonen jumalaton kiroilu semmonen äijämäinen? :D
Mä ite kiroilen aika semisti, joka toinen sana v*ttu, yritän päästä siitä pois, jostaki on tarttunu ku nuorempana en kiroillu noin paljoa, käytin vaan ns. "aiheesta" enkä tuolleen.
Eniten käytän v-sanaa ja hel*ettiä. Muut tullee sitte joskus vaa. Enite vrm vittu, saatana ja perkele :Dd Enemmä kyl noita ''uskontokirosanoja'' :Dd
- PERKELE
vittu,saatana,perkele,vittu,seksifestifaalit joka viikonloppu
- sellasita...
Kyl sitä V**tua tulee aina huudeltua : D
- sddfgjfklgjk
''hitto'' ei ole kirosana...
- lol
kaikkee tulee käytettyy.
Mikähän ruumiinosa tämä "hitto" mahtaa olla?
- siinä sulle kirosana
Voihan Vanha V*ittu.
- megusta
Hitto ei oo todellakaa kirosana, koulussakin sitä voi opettajien kuullen huutaa iha vapaasti :D mut sit varmaa vittu ja perkele on yleisimmät kirosanat, no kaikki kyllä on käytös :)
- aaaaaaaaaaaad
Perkele ei ole uskonto kirosana. Se on suomen vanhin voitehista.
- helvetti!!!
ite käytän perkele, helvetti, saatana ja tällasta, vittua en yleensä
vittu
- %%%
helvetti,saatana,vittu,perkele,mulkku,kyrpä
kiroilen jos olen vihainen tai toosi iloinen:D - virtuaalinäppäimistö
%%% kirjoitti:
helvetti,saatana,vittu,perkele,mulkku,kyrpä
kiroilen jos olen vihainen tai toosi iloinen:DEnemmän ruumiskirosanoja, en enää harrasta kiroilua kyllä niin paljon kuin puoli vuotta sitten, mutta jos tosi paljo vituttaa joku asia niin ei muuta ku ulos kiroilee oikein kunnolla!! En sentää ihan täysii huuda, pieni kuiskausäänikin tehoaa ihan yhtä paljo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665