Pahasti pinttyneeseen sähkölieteen puhdistusniksejä.

esteettinen haitta

Liesi on palvellut jo 20v. Uunin seinien sisäpinnoissa olisi putsauksen paikka. Kaupan nestemäiset puhdistusaineet eivät pinttyneitä tahroja poista. Mikä neuvoksi?

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Egologistin

      Kodinkoneliikkeissä nyt ale! Osta uusi -> säästät myös sähköä!

    • esteett...

      Uuteen uuniin ei todellakaan ole varaa ilman lotterivoittoa, sellaista yli uunin hinnan. Käytän uunia vain harvoin. On puuhella.
      Tänään kokeilin sappisaippualla uunin lasiluukun putsausta. Likaa alkoi lähteä, mut ei ollut aikaa jatkaa.

    • kokeiltu on

      Dr. Beckmannin uunin ja grillin puhdistusgeeliä, sillä lähtee kun annat vaikuttaa vuorokauden verran.

    • e-haitta

      Kiitos vinkistä. Pitääkin kokeilla dr Becmannin puhdistusgeeliä. Aina ei tule luettua valmistajia suosittelemia käyttöohjeita.

    • e-haitta

      Viimein muistin ostaa Robbarista tätä dr. Beckmannin uuninpuhdistusvaahtoa. Olisi pitänyt laittaa hengityssuojain. Henkäisin vahingossa sitä myrkkysumua.

      Mutta puhdistustuloshan oli erinomainen. En ikinä olisi uskonut, miten puhtaaksi sillä pinttyneenkin lian uunista oikeasti saa.

      Kiitos nimim. kokeiltu on. Aine ehti vaikuttaa kolmisen tuntia, ennen uunin putsausta. Kukaan minulle ei ole ennen noin hyvää vinkkiä antanut ilman nettiä.

    • e-

      No jos ihan rehellisiä ollaan, niin siivousalan ammattilainen sen uunin kyllä sitten hyvän tovin uurastettuaan puhdisti.
      Itsekin ihmetteli hyvää tulosta. Kun tiesin tämän puhdistajahenkilön tulosta, ennakoin suihkuttamalla hyvissä ajoissa uunin dr B tuotteella.

    • ö-

      Ja jos oikein rehellisiä ollaan,niin eihän minulla ole uuniakaan...voi herran jestas,miten minä nyt näin hajamielinen....

      • Naurava nainen

        Naurua ;))


    • e-potut

      Kyllä tää sähköliesi minulla tosiaan on. Sen pienimmällä levyllä keitin 4 perunaa pikkukasarissa. Ensin vähän aikaa 6-vaihteella, sitten ykköselle.

      • Mopedisti

        "Ensin vähän aikaa 6-vaihteella, sitten ykköselle."

        Ottiko ylikierroksia, huusiko kone?


    • Upo-uuni

      No ei nää upolaiset sähköliedet niin kovaa huuda. Uuni kyllä saattaa hurista. A mattilainen putsasi sen niin, että uudeksi luulisi.

    • vanhat keinot

      Ruokasooda on aika hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe